امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23518
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, ورزشی تاریخ انتشار : 19 فروردین 1395 - 4:26 | | ارسال توسط :

افزایش ۱۰۰درصدی سرانه ورزشی بابل در سال ۹۵ / تصاویر

سرانه ورزشی شهرستان بابل در سال جدیدبه دو برابر افزایش خواهد یافت.

asli

به گزارش بابل نوین، نخستین جلسه تخصصی اداره ورزش و جوانان بابل با مسئولین هیئت‌های ورزشی این شهرستان با حضور حسین بریمانی رییس اداره ورزش قهرمانی استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری بابل برگزار شد.

در ابتدای جلسه انصار آری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل با تبریک سال جدید به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته پرداخته و با تاکید بر ایجاد بسترهای ورزشی در سطح شهرستان گفت: در سال جدید افزایش ۱۰۰درصدی سرانه ورزشی برای هر شهروند بابلی محقق و این سرانه  از ۵۰ سانتی متر به یک متر مربع  خواهد رسید.

وی ادامه داد: سرلوحه کار ما در سال ۹۵ در اداره ورزش و جوانان بابل توجه به امر زیرساخت ورزش در سطح شهرستان است و به‌دنبال بهره‌برداری از مجموعه های در دست احداث هستیم.

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل با معرفی آقایان یوسف صیادی و مجتبی ابراهیم‌زاده افزود: این دو عزیز از مشاوران ویژه مجموعه ورزش و جوانان شهرستان در امر ارتباطات و ورزش و جوانان در سال جاری خواهند بود.

در بخش پایانی این نشست حسین بریمانی رییس اداره ورزش قهرمانی استان ضمن تشکر از زحمات همکاران خود در اداره ورزش و جوانان بابل در سال گذشته گفت: بابل از قطب‌های اصلی ورزش قهرمانی استان مازندران به حساب می‌آید و بیشترین ورزشکار  را در کسب سهمیه در المپیک ریو دارد.

۱ (۴)

۱ (۱)

۱ (۲)

۱ (۳)

۱ (۵)

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.