امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24687
  پرینتخانه » اخبار ویژه تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1395 - 15:44 | | ارسال توسط :

متأسفانه کشور ما واردات محور است/ شبکه‌های مجازی امروز بلای جان مردم شده و مسؤولان دولت اینترنت آزاد را موجب افتخار می‌دانند

اینترنت آزاد و شبکه های مجازی بلای جان مردم شده و مواظب گسست نوجوانان و جوانان و هرز روی آنها باشید که قابل ترمیم نیست.

 

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به بعثت پیامبرگرامی اسلام اظهارکرد: بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) دو برکت مهم را از جمله نزول قرآن و اهل بیت را برای بشریت به ارمغان داشت.

وی افزود: وظیفه مهم پیامبر تزکیه و تعلیم برای بشر بود تا انسان‌ها به سوی نور، روشنایی و خدامحوری پیش بروند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با تبریک حلول ماه شعبان، خاطرنشان کرد: ماه شعبان منصوب به پیامبر گرامی اسلام(ص)و ماه با برکت و بزرگی است.

وی یکی از اعمال با برکت در ماه شعبان را دادن صدقه عنوان کرد و ادامه داد: در ماه شعبان صدقه و کمک به نیازمندان را برای خود در نظر بگیرید زیرا برکات الهی در این ماه بر زمین و اهل آن سرازیر می‌شود.

حجت‌الاسلام روحانی با گرامیداشت ولادت‌های بزرگ ائمه اطهار در ماه شعبان گفت: ماه شعبان ماه ولادت و جشن های اهل بیت(ع) است که جامعه باید با برگزاری مراسم در شان و خور این ایام شادی خود را از این نعمت ابراز نمایدو کام جامعه را با نام اهل بیت، با برگزاری جشن های با شکوه و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی شیرین کنید.

امام جمعه بابل با تاکید بر فضاسازی برای اعیاد و جشن‌های ماه شعبان، گفت: یکی از آثار قدرشناسی نعمت بزرگ مولود اهل بیت، تزیین محلات و بازار ولو با نصب یک پرچم و چراغانی آنها است.

وی با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز بر قدرشناسی از ایثارگری در راه انقلاب، اظهار داشت: جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که در موقعیت‌های سخت تا پای شهادت پیش رفتند و درد ناشی از جراحت‌های جانبازی را تحمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به سخنرانی‌های اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تلاش برای بازسازی اقتصاد کشور، تاکید کرد: متاسفانه واردات رسمی کالاهای غیر ضروری و قاچاق برخی دیگر از کالاها ضربه‌هایی مهلک بر اقتصاد داخلی وارد کرده است.

وی افزود: اگر اراده همه از جمله مسؤولان با بهره برداری از تمام ظرفیت‌های داخلی از جمله دانشمندان جوان و نخبه برای افزایش کیفیت کالاهای داخلی صورت بگیرد در تراز بالای اقتصاد و تولید در دنیا قرار خواهیم گرفت.

امام جمعه بابل با بیان این مطلب که متأسفانه کشور ما واردات محور است، تصریح کرد: واردات کشور در دست عده‌ای خاص قرار گرفته است که با رانت و نفوذ در دستگاه‌های دولتی تبدیل به مافیا از جمله مافیای شکر و مافیای میوه شده‌اند.

وی ادامه داد:وقتی برخی کالاها به اندازه سی میلیارد دلار در عرض یک سال به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود چه انتظاری می توان داشت.

حجت‌الاسلام روحانی با انتقاد از عدم توجه به فضای مجازی توسط دولت و نظارت صحیح در این حوزه، گفت: شبکه‌های مجازی امروز بلای جان ما (مردم) شده‌اند و مسؤولان دولت اینترنت آزاد را موجب افتخار می‌دانند.

وی با اشاره به برخی جنایت‌های اخیر و حوادث در کشور که ریشه در شبکه‌های اجتماعی داشتند، افزود: خطرات شبکه‌های مجازی تا آنجا است که کثیف‌ترین صحنه‌های ضد اخلاق را در اختیار کودکان و نوجوان جامعه ما قرار می‌دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بابل با اظهار نگرانی از گسست اخلاقی و فرهنگی در کشور، خاطرنشان کرد: به داد نسل نوجوان و جوان برسید زیرا خطرات هرز روی آنها قابل ترمیم نیست.

وی با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص محدودیت برای رزمایش‌های نظامی کشور در خلیج فارس، اظهار داشت: وقاحت و بی‌شرمی‌های آمریکایی‌ها در روزهای اخیر ناشی از عقب نشینی‌های مسئولان کشور از جمله وزارت امور خارجه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.