امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56252
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1396 - 19:45 | | ارسال توسط :

راه حل کی‌روش به پیروانی

سرمربی تیم فوتبال جوانان، گفت: در مورد تداخل برنامه تیم ملی جوانان با باشگاه‌ها با کی‌‌روش صحبت کردیم که او راه‌ حل‌های مناسبی در این زمینه مطرح کرد.

به گزارش بابل نوین، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، گفت: پیش از ظهر نشستی را با کارلوس کی روش داشتم و ارزیابی‌ام از این جلسه بسیار مثبت و مفید بود.

وی افزود: در این نشست که چند ساعتی به طول انجامید در باره برنامه‌های تیم ملی جوانان‌، برنامه‌های انجام شده و برنامه تیم خود تا چند روز آینده به بحث و تبادل نظر پرداختیم. همچنین با توجه به اینکه یکسری مسائل باعث شد تا تیم ملی فوتبال جوانان به دلیل تداخل برنامه بازی‌های باشگاه‌ها با برنامه اردویی تیم ملی  با آن مواجه شود و دغدغه و درگیری فکری برایمان ایجاد کرد، با سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان به گفت‌وگو پرداخته که وی راه حل های مناسبی را در این زمینه مطرح کرد.

پیروانی یادآور شد: در این نشست بحث‌های فنی و تاکتیکی در خصوص حضوری پر قدرت در رقابت‌های جام جهانی۲۰۱۷ کره جنوبی  مطرح شد که این امر بدون شک به ما کمک بسزایی خواهد کرد تا عملکرد مناسبی را از خود به جای بگذاریم. همچنین برنامه‌ای برای آینده تیم ملی  ارائه کردم که در این خصوص کی‌روش راهکارها و راهنمایی‌های خود را مطرح کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: از کی‌‌روش خواستم در تمرینات ما حضور داشته باشد و با توجه به اینکه وی تجربه سرمربیگری تیم ملی جوانان  پرتغال را داشته  با این درخواست موافق کرد و از سختی‌ها، اتفاقاتی که در این بازی‌ها رخ می‌دهد، مهم بودن این مسابقات و تاثیر گذار بودن آن و جایگاهی که بازی‌های جوانان در فوتبال دنیا و فیفا دارد، سخن گفت.

وی در پایان اظهار داشت: در ادامه این جلسه در رابطه با آینده فوتبال ایران و تیم های ملی صحبت شد که کی روش مانند همیشه با روی باز ابتدا شنونده بوده و سپس راهکارهای مناسبی را ارائه داد. بر همین اساس سعی میکنم در چند روز آینده جلسات بیشتری با سرمربی تیم ملی فوتبال داشته باشم تا از تجربیات وی برای حضوری پرقدرت در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۷ کره جنوبی استفاده کنم. پیش از این نیز جلساتی را با سرمربی تیم ملی در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب جواز جام جهانی داشته که خوشبختانه مثمر ثمر بود./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.