امروز : سه شنبه, ۲ آبان , ۱۳۹۶
تاریخ : ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۹ ذخیره فایل ارسال به دوستان

ثبت برند عرضه بین المللی ماهی قزل آلای مازندران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از ثبت برند اکوآگرین خوشه صنعتی قزل‌آلای آمل به منظور صادرات و عرضه بین‌المللی در کنسرسیوم صادراتی خبر داد.

به گزارش بابل نوین، کامران علی پور گفت: در راستای ساماندهی در تولید، بسته‌بندی و عرضه محصولات، ثبت برند خوشه در دستور کار قرار گرفت.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اهمیت و ضرورت برندسازی، افزود: فواید برندسازی علاوه بر ارزش‌آفرینی، برای کسب و کار کوچک و متوسط بسیار حائز اهمیت است.

علی پور گفت: در سطح خوشه قزل‌آلای آمل برای تولید و فروش خوراک ماهی و ماهی قزل‌آلا، برند اکوآگرین با پیگیری کنسرسیوم صادراتی فعال در سطح خوشه ایجاد شده است تا در گام‌های بعدی، زمینه حضور کنسرسیوم تحت این برند، در بازار‌های خارجی فراهم می‌شود.

وی مهم‌ترین اهداف از ایجاد برند در خوشه صنعتی را تأمین اعتبار، ارتباط با مخاطب و تحریک افراد برای خرید دانست و افزود: هدف از برندسازی یک محصول، درواقع ایجاد ذهنیت و چشم‌انداز نسبت به تجارت در مشتریان است./ص

ارسال دیدگاه

تبليغات در بابل نوين

تیترامروز

سیمرغ ما

تبليغات در بابل نوين