امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 30 June , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 93434
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ, انتخابات, ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 06 تیر 1403 - 21:14 | | ارسال توسط :
عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

ایران قوی رئیس‌جمهور قوی می‌خواهد/ ملاک‌های انقلاب را درنظر بگیرید

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: انتخاب خوب مهم است چرا که سرنوشت کشور به دست رئیس‌جمهور سپرده می‌شود .
ایران قوی رئیس‌جمهور قوی می‌خواهد/ ملاک‌های انقلاب را درنظر بگیرید

به گزارش سایت خبری تحلیلی بابل‌نوین، وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: رسیدن به سرفصل‌های پایانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شامل؛ عبور از مرزهای علم و شتاب بخشی به رشد علمی، دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان، ترویج معنویت و اخلاق، توسعه عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، توسعه عدالت ومبارزه با فساد و عزت‌ملی و مرزبندی با دشمن که موجب ایران قوی می‌شوند، یک رئیس‌جمهور قوی می‌خواهد.

وی افزود: یک رئیس‌جمهور و کارگزار قوی، جهادی و کارآمد می‌تواند با کارکرد درست و مبتنی بر برنامه، کارآمدی ساختار را در جامعه تضمین و تثبیت و تحکیم کند.

عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: مردم با مشارکت بالا و انتخاب خوب مبتنی بر دو شاخص: چه کسی به ملاک‌های انقلاب نزدیک‌تر است؟ و توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد، می‌توانند یک رئیس‌جمهور قوی را روی کار بیاورند.

دکتر آرایی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی تصریح کرد: مشارکت بالا موجب وحدت ملی، قدرت ملی و امنیت کشور می‌شود و در صورتی که این سه مؤلفه تضمین شود، مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قابل حل است.

وی اذعان داشت: انتخاب خوب مهم است چرا که سرنوشت کشور به دست رئیس‌جمهور سپرده می‌شود و رئیس‌جمهور دانا، توانا، قوی، متعهد به انقلاب و با روحیه جهادی می‌تواند نگاه امیدبخش ایجاد و کارآمدی و ایران قوی را تضمین کند.

عضو شورای پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در پایان گفت: دانشگاهیان و نخبگان کشور می‌توانند نقش تبیینی مهم و اثرگذاری در خصوص اهمیت مشارکت بالا و انتخاب خوب برای روی کارآمدن رئیس‌جمهور قوی و جهادی داشته باشند چرا که اداره کشور هرگز جای آزمون و خطا نیست و می بایست فرد کارنامه‌دار و کارآمد از سوی مردم انتخاب شود که بتواند در صحنه‌های داخلی و بین‌‌المللی گامهای محکمی بردارد.

نویسنده : روح‌اله قلی‌پور | منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.