امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 87848
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اقتصادی تاریخ انتشار : 10 تیر 1400 - 21:09 | | ارسال توسط :

بهره‌برداری یکی از با کیفیت‌ترین مجتمع‌های تجاری شمال کشور در مجموعه اکسین آمل+تصاویر

با استقبال خوب شهروندان خوب آملی سریع‌ترین وشیک‌ترین پروژه مجتمع تجاری اکسین درخیابان امام خمینی(ره) نبش آفتاب 16 با برندهای معتبر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بابل نوین، مراسم افتتاح پروژه مجتمع تجاری اکسین در خیابان خیابان امام‌خمینی(ره) نبش آفتاب ۱۶ آمل در روز میلاد باسعادت امام خوبی‌ها رضا(ع) با حضور غلام‌عباس طاهری‌ پور قائم مقام گروه اکسین و جمع کثیری از شهروندان آملی برگزار شد.

 طاهری‌پور در مراسم بهره‌برداری پروژه جدید مجتمع تجاری اکسین اظهار کرد: این پروژه به‌عنوان سریع‌ترین و شیک‌ترین پروژه مجتمع تجاری اکسین آمل شامل ۲۶ باب واحدهای تجاری با برندهای معتبر، رستوران، فست‌فود و فضای آزاد را شامل می‌شود.

وی افزود: تمام سعی و تلاش‌مان بر این مدار برنامه ریزی شده که بتوانیم بهترین امکانات رفاهی وتفریحی را برای شهروندان عزیزان آملی و گردشگران به وجود آوریم.

قائم مقام گروه اکسین ادامه داد: در مجموعه اکسین تمام اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی صورت می‌پذیرد تا بتواند به سهم خود نقشی در رونق اقتصادی و توسعه اشتغالزایی داشته باشیم.

این مدیر کارآفرین در پایان گفت: تنها تقاضای مدیران مجموعه اکسین این است که مسئولین عزیز ما را درک کنند و در عمل حامی مجموعه باشند تا بتواند سطح فعالیت‌های خود را در کهن شهر آمل استمرار و توسعه ببخشند.

شایان ذکر است با ورود گروه اکسین در شهرستان آمل شاهد افتتاح پروژه‌هایی از قبیل مجتمع سیتی‌سنتر اکسین، هتل اکسین، مزرعه کودک اکسین، تالار مجلل پذیرائی اکسین، پردیس سینمایی اکسین و… بودیم که  موجب گردید مردم شهرستان آمل و دیگر شهرهای مازندران، مسافران و گردشگران از این مجموعه‌ها استقبال بسیار خوبی داشته باشند و سطح کیفی امکانات گردشگری در این استان ارتقا یابد./کمال آنلاین

بازنویسی خبر: روح اله قلی پور

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.