امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 93300
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, استان ها, اسلایدر بزرگ, با شهدا تاریخ انتشار : 09 فروردین 1403 - 15:08 | | ارسال توسط :
به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بابل:

دومین گردهمایی سرداران و امیران پایتخت شهدای شمالی کشور برگزار شد

به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، همایش سرداران و امیران بابل برگزار و پیرامون برخی از مسائل روز کشور، استان و شهرستان تبادل نظر گردید.
دومین گردهمایی سرداران و امیران پایتخت شهدای شمالی کشور برگزار شد

به گزارش سایت خبری تحلیلی بابل‌نوین، دومین همایش سرداران و امیران بابل به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس این شهرستان برگزار و پیرامون برخی از مسایل روز کشور، استان و شهرستان تبادل نظر شد.

این همایش که در دانشگاه فرهنگیان بابل محقق شد میزبان سخنرانی همچون حجت‌الاسلام روحانی امام‌جمعه، سردار دکتر واثقی از سپاه، سردار حیدری‌چناری از فراجا، امیر ارتش جمهوری اسلامی زاهدیان، امیر ارتش جناب کلانتری و گزارشی از سوی دکتر مرادی دبیر هیات رزمندگان اسلام بود.

گفتنی است در این همایش که بسیاری از چهره‌های مطرح کشور در حوزه‌های مختلف حضور داشتند بر لزوم ایجاد باغ موزه(پارک) دفاع مقدس تاکید شد و در پایان این مجمع امیران و سرداران شهرستان بابل، خواستار حمایت مسئولان از تولیدات فرهنگی و مکتوب جهت بهره‌برداری نسل‌های آینده از دستاوردها و ارزشهای دفاع مقدس و زحمات بعد از جنگ سربازان وطن شدند.

نویسنده : روح اله قلی پور | منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.