امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60584
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 10 تیر 1396 - 19:45 | | ارسال توسط :

آخرین وضعیت مصدومیت کامیابی‌نیا

به گزارش بابل نوین، فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کامیابی‌نیا بخش اعظم تمرینات آماده‌سازی و تا ۸۰ درصد موارد را انجام می‌دهد و هر روز شاهد افزایش شعاع حرکتی دست او هستیم. میثم علیپور اظهار داشت: روند بهبودی و پیشرفت کمال کامیابی‌نیا بسیار خوب جلو می‌رود و برنامه‌های تمرین و درمان با صلاحدید پزشک متخصص […]

به گزارش بابل نوین، فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کامیابی‌نیا بخش اعظم تمرینات آماده‌سازی و تا ۸۰ درصد موارد را انجام می‌دهد و هر روز شاهد افزایش شعاع حرکتی دست او هستیم.

میثم علیپور اظهار داشت: روند بهبودی و پیشرفت کمال کامیابی‌نیا بسیار خوب جلو می‌رود و برنامه‌های تمرین و درمان با صلاحدید پزشک متخصص دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: این بازیکن در حال حاضر بخش اعظم تمرینات آماده‌سازی را که شامل ۸۰ درصد موارد می‌شود به خوبی و بدون مشکل انجام می‌دهد. کارهای استقامتی و هوازی را به خوبی دنبال می‌کند و فقط بعضی تمرینات مثل وزنه زدن‌ها که کتف را درگیر می‌کند انجام نمی‌شود. شعاع حرکتی دست او نیز هر روز افزایش می‌یابد.

عضو گروه پزشکی پرسپولیس خاطر نشان کرد: کمال در اکثر تمرینات از یک ساپورت برای مهار حرکت دست و شانه استفاده می‌کند و تنها در بعضی تمرینات درگیرانه مثل بازی فوتبال از دو ساپورت بهره می‌برد.

علیپور درباره وضعیت محمد انصاری هم اضافه کرد: او در تمرین قبلی با کشیدگی درجه دو از ناحیه مچ پا روبرو شد. ام آر آی هم انجام شد و خوشبختانه آسیب‌دیدگی تحت کنترل است. او امروز را هم به سرد کردن مچ پا ادامه می‌دهد و از فردا یکشنبه برنامه فیزیوتراپی را آغاز می‌کنیم./م

 منبع: صراط
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.