امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56003
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1396 - 11:50 | | ارسال توسط :

آزادسازی «القابون»، مقدمه‌ای برای پریشانی صهیونیست‌ها/ تنش داخلی تروریست‌ها با هلاکت ۷۴ تَن وارد دومین روز شد

به گزارش بابل نوین،درگیری‌های میان شاخه‌های مختلف تروریستی برای دومین روز متوالی در مناطق غوطه شرقی دمشق ادامه دارد. گرچه از شدت این درگیری‌ها که میان عناصر جیش‌الاسلام، تحریرالشام و فیلق الرحمن در جریان است کاسته شده اما رویدادهای میدانی و درگیری‌ها در قالب تبادل آتش میان تک‌تیراندازان و حمله تروریست‌ها به مواضع یکدیگر دنبال […]

به گزارش بابل نوین،درگیری‌های میان شاخه‌های مختلف تروریستی برای دومین روز متوالی در مناطق غوطه شرقی دمشق ادامه دارد.

گرچه از شدت این درگیری‌ها که میان عناصر جیش‌الاسلام، تحریرالشام و فیلق الرحمن در جریان است کاسته شده اما رویدادهای میدانی و درگیری‌ها در قالب تبادل آتش میان تک‌تیراندازان و حمله تروریست‌ها به مواضع یکدیگر دنبال می‌شود.
به‌نقل از اعلام‌الحربی؛ درهمین راستا طی ساعات اخیر زدوخوردهایی در اطراف نواحی شمالی شهرک بیت سوا صورت گرفت، به‌علاوه شعله‌هایی از آتش در مزارع کشاورزی منطقه «الهنغارت» دیده شد و تعدادی از خانوارهای شهروندان سوری نیز در شهر «زملکا» گرفتار شدند.
*هلاکت ۷۴ تروریست در دومین روز درگیری‌های درون تکفیری
آزادسازی «القابون»، مقدمه‌ای برای پریشانی صهیونیست‌ها/ تنش داخلی تروریست‌ها با هلاکت 74 تَن وارد دومین روز شد
اما به‌نقل از منابع معارض؛ طی درگیری‌ میان گروه‌های مسلح تروریستی در غوطه شرقی دمشق، دست‌کم ۷۴ عنصر تروریستی به‌هلاکت رسیدند که ۲۶ تن از آن‌ها زیرمجموعه گروهک جیش‌الاسلام بودند.
تلویزیون سوریه اعلام کرد که ارتش این کشور شماری از عناصر و سرکردگان مطرح داعش را در جنوب منطقه «هنگ۱۳۷» دیرالزور هدف قرار داده و به‌هلاکت رسانده است.
هم‌چنین درپی حمله نیروهای سوری به مواضع تروریست‌ها در شهر درعا، ۵ خودروی چندمنظوره مجهز به مسلسل و خودروی حامل توپ چهارگانه تکفیری‌ها در جاده الغاریه غربی به ایستگاه برق منهدم شد، به‌علاوه ده‌ها تن از عناصر تروریستی در این عملیات کشته و زخمی شدند.
وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یکی از یگان‌های مسلح ارتش، گروهای از تروریست‌ها را در منطقه «کیسیین» به‌سمت «برج قاعی» از حومه شمالی حمص هدف قرار داد که در این حمله، تعدادی از عناصر تکفیری به‌هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.
*حمله داعش به روستای «ام میال» در جنوب شرق حلب ناکام ماند
آزادسازی «القابون»، مقدمه‌ای برای پریشانی صهیونیست‌ها/ تنش داخلی تروریست‌ها با هلاکت 74 تَن وارد دومین روز شد
نیروهای ارتش سوریه هجوم تروریست‌های داعش را به روستای «ام میال» در رشته کوه‌های شرقی خناصر در حومه جنوب شرقی حلب و برخی نقاط دیگر خنثی کردند.
به‌نقل از وزارت دفاع سوریه؛ با هدف قرار گرفتن مرکز تجمع و نیز محورهای نفوذ تروریست‌ها در مناطق «المقابر و المعامل» به‌سمت پست منطقه «لواء‌التامین» دیرالزور، ۱۷ تن از عناصر داعش به‌هلاکت رسیده و یک خودروی مجهز به مسلسل، یک دستگاه توپ B10 و موتور تروریست‌ها منهدم شد.
*انهدام متوالی مقر تکفیری‌ها در القابون و درعا
آزادسازی «القابون»، مقدمه‌ای برای پریشانی صهیونیست‌ها/ تنش داخلی تروریست‌ها با هلاکت 74 تَن وارد دومین روز شد
بنابراعلام تلویزیون سوریه؛ جنگنده های نیروی هوایی این کشور پایگاه‌های وابسته به تروریست ها را در منطقه «القابون» شرق دمشق هدف قرار دادند.
مرکز هماهنگی تروریست‌ها با اعتراف به کشته شدن دو تن از عناصر خود در این حملات، اعلام کرد که افراد به‌هلاکت رسیده «ابوعصام حسام» و «ابوبکر الشامی» نام دارند.
منابع نظامی اعلام کردند که درپی آتش سنگین ارتش سوریه علیه پایگاه های تروریست‌ها در شهر درعا و شهرک نعیمه، شماری از تکفیری‌ها به هلاکت رسیدند و ۸ خودروی حامل توپ، مقر فرماندهی و دیده‌بانی تروریست‌ها منهدم شد.
آزادسازی «القابون»، مقدمه‌ای برای پریشانی صهیونیست‌ها/ تنش داخلی تروریست‌ها با هلاکت 74 تَن وارد دومین روز شد
حامیان غربی- عربی تروریست‌ها تمامی توان خود را به‌کار بسته‌اند تا مانع از فروریختن پایگاه‌های تکفیری‌ها در غوطه شرقی دمشق و مناطقی مانند القابون شوند.
عوامل حامی گروه های تروریستی به‌خوبی می دانند که با از دست دادن حومه دمشق و آزادسازی این نواحی، یک حصار امنیتی برای پایتخت سوریه به‌وجود می‌آید.
در واقع با مستولی شدن ثبات و آرامش در غوطه شرقی، نوبت به نواحی غربی و جنوبی حومه دمشق می‌رسد و با توجه به توان بالای رزمندگان مقاومت در نبردهای زمینی، عملا دیواره‌ای از تهدید علیه رژیم صهیونیستی در مناطق شمال شرقی سرزمین‌های اشغالی به‌وجود می‌آید.
از همین روست که عوامل صحنه‌گردان بحران و حامی تروریسم، از آمریکا و عربستان گرفته تا رژیم اشغال‌گر قدس، تمامی تلاش‌ خود را برای سرپا نگه داشتن گروه‌های تکفیری در سوریه به‌کار بسته‌اند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.