امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82179
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 04 خرداد 1397 - 14:10 | | ارسال توسط :

آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و پایداری ایرانیان شد

فرمانده سپاه بابل گفت: آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و پایداری ایرانیان، انگیزه و الهام بخش پایداری ملت ایران در هر عصر و زمانی شده است.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی در گفت‌و گوی با بسیج رسانه به مناسبت حماسه سوم خرداد اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و پایداری ایرانیان، انگیزه و الهام بخش پایداری ملت ایران در هر عصر و زمانی شده است.

وی افزود: در خرمشهر، پایمردی، مقاومت در برابر ظلم، تجاوز، زیاده‌خواهی و بی‌عدالتی به تصویر کشیده شد و همه مردم جهان با فتح خرمشهر، اسطوره‌ها و قهرمانان دفاع مقدس و اوج پایداری ایرانیان را شناختند.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: اشغال خرمشهر مانند جراحتی بود که بر وجدان جامعه زخم خورده ایرانی سنگینی می‌کرد و هیچ ایرانی پرافتخاری نمی‌توانست و نمی‌خواست با پذیرش این واقعیت کریه و زشت، ننگ ابدی و شرم آور را برای خویش به یادگار نهد اما آزادی خرمشهر پس از ۵۷۵ روز اسارت، در عملیات بیت‌المقدس باعث شد تمام حامیان صدام از آن همه رشادت و شهادت ایرانیان جان بر کف انگشت حیرت به دهان گرفته و در برابر عظمت حضور آنان سر تسلیم فرود آورند.

این مسئول تصریح کرد: آن روزهای ایثار،پاکی، مردانگی و مروت و به یاد آن خلاصه‌های خلوص و رهروان صدیق کوی حقیقت هرگز گرد و غبار فراموشی نخواهد نشست و برای همیشه تاریخ به عنوان عصاره‌های جهاد و نمادهای راستین پیروزی ایمان بر پلیدی در خاطر مردم قدرشناس ایران خواهد ماند.

سرهنگ رمضانی در پایان گفت: به مناسبت حماسه شکوهمند سوم خرداد برنامه‌های متعدد فرهنگی از قبیل فضاسازی محیطی در سطح شهرستان و بخش‌ها،بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در پایگاه‌های بسیج محلات و ادارات، حضور راویان در مدارس و دانشگاه‌ها جهت تبیین حماسه سوم خرداد و مراسم شهرستانی حماسه سوم خرداد در جوار مرقد مطهر امامزاده‌قاسم بابل برگزار خواهد شد.

خبرنگار: نازنین اکبرزاده

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.