امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72604
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 09 آذر 1396 - 10:23 | | ارسال توسط :

آغاز بارندگی در مازندران از امشب

به گزارش بابل نوین، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی،بارندگی از امشب بتدریج از سمت غرب استان شروع می‌شود و روز جمعه ضمن بارندگی و وزش باد، دمای هوا نیز کاهش می‌یابد. وی افزود:روز شنبه بارندگی در غرب استان با شدت کمتر […]

به گزارش بابل نوین، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی،بارندگی از امشب بتدریج از سمت غرب استان شروع می‌شود و روز جمعه ضمن بارندگی و وزش باد، دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.

وی افزود:روز شنبه بارندگی در غرب استان با شدت کمتر ادامه دارد، اما در مناطق مرکزی و شرقی استان بارش‌ها بصورت پراکنده خواهد بود.

اسدی گفت:روز‌های جمعه و شنبه فقط در ارتفاعات مازندران شاهد بارش برف خواهیم بود و بارش در ساحل و جلگه بصورت باران خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: علیرغم اینکه از روز جمعه دمای هوا کاهش می‌یابد و روند کاهش دما تا صبح سه شنبه در استان ادامه دارد، اما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای یخبندان نداریم و باغداران نگران سرمازدگی مرکبات نباشند.

وی گفت: روز یکشنبه فقط در مناطق غربی استان بارش پراکنده داریم، اما در مناطق مرکزی و شرقی آسمان صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

وی افزود: از روز دوشنبه تا چهارشنبه نیز هوای استان غالبا صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.