امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51759
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 25 اسفند 1395 - 10:17 | | ارسال توسط :

آغاز توزیع میوه شب عید در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: توزیع میوه شب عید از امروز در سراسر استان آغاز شده است.

به گزارش بابل نوین، به نقل از بلاغ، دلاور حیدرپور در جلسه تنظیم بازار استان با بیان اینکه تولید گوشت گوسفند نسبت به ماه قبل افزایش ۹ درصدی داشته است، اظهار کرد: گوشت گاو نسبت به سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه گوشت مرغ منجمد یک درصد افزایش نسبت به ماه قبل داشته است، گفت: مرغ زنده نسبت به ماه قبل کاهش ۲۷ درصدی داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: ۴ هزار و ۴۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان موجود است که با قیمت ۵ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

این مسؤول اضافه کرد: ۳۵ تن گوشت قرمز برای ایام عید در استان ذخیره‌سازی شد که با قیمت ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

حیدرپور با بیان اینکه ۴۰۰ تن پرتقال با قیمت ۲ هزار تومان در ۶۵ مرکز عرضه میوه در استان توزیع می‌شود، گفت: توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در سراسر استان آغاز می‌شود.

وی با اعلام اینکه ۵۰۰ تن سیب ذخیره‌سازی شده با قیمت یک‌هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار هم‌استانی‌ها قرار می‌گیرد، ادامه داد: توزیع شکر در استان محدودیت ندارد و به هر میزان تقاضا باشد با قیمت ۲ هزار و ۸۵۰ تومان عرضه می‌شود.

ئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تأکید بر اینکه برای حمایت از باغداران استان، هیچ‌گونه پرتقال وارداتی در مازندران عرضه نمی‌شود، گفت: ۷ هزار تن پرتقال ذخیره‌سازی شده با قیمت یک‌هزار و ۹۰۰ تومان به سایر استان‌ها توزیع شد./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.