امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54838
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 29 فروردین 1396 - 10:24 | | ارسال توسط :

آغاز ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب از پایان فروردین

زمان ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب اعلام شد.

به گزارش بابل نوین،  عباس زارع معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از آغاز ثبت‌نام بن‌کارت‌های خرید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۳۱ فروردین، برای دانشجویان، دانش‌آموزان و اساتید دانشگاه‌ها خبر داد.

وی گفت: طبق جدول زمانبندی دانشجویان از ۳۱ فروردین ماه تا ۳ اردیبهشت ماه سال جاری، دانش‌آموزان از ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه و اساتید دانشگاه‌ها از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه می‌توانند برای تهیه بن‌کارت اقدام کنند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، افزود: بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب تهران فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاه‌های کارتخوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است.

عباس زارع با بیان اینکه برای دانشجویان در این دوره نمایشگاه کتاب، بن‌کارت‌های ۱۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده، گفت: ۴۰ هزار تومان آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۶۰ هزارتومان آن نیز توسط شخص دریافت‌کننده کارت پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید قبل از شروع فرآیند ثبت نام بن دانشجویی، حتما راهنمای ثبت‌نام را به دقت مطالعه کنند، افزود: متقاضیان پس از ثبت‌نام و تأیید هویت و پرداخت سهم برای دریافت بن‌کارت می‌بایست شخصا و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اند و یا پیشخوان‌های شهرنت سراسر کشور مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه هر فرد تنها می‌تواند یکبار تقاضای بن کارت داشته باشد گفت: بن‌کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می‌شود و افرادی که روش کارت مجازی را انتخاب می‌کنند نیاز به مراجعه به شعب بانک را ندارند.

زارع افزود: مبلغ موجود برای بن‌کارت‌های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه نیز ۲۵۰ هزار تومان است.

وی گفت: ۷۵ هزارتومان آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۷۵ هزارتومان آن نیز توسط شخص دریافت‌کننده کارت پرداخت می‌شود.

وی افزود: بن‌کارت‌های ۵۰ هزار تومانی هم برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است و زمان برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ١٣ الی ٢٣ اردیبهشت ماه سالجاری اعلام شده است.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : سامانه ثبت نام بن کارت به آدرس bon.tibf.ir است.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.