امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65065
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 15 شهریور 1396 - 11:08 | | ارسال توسط :

آغاز ثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر مازندران

ثبت نام دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران آغاز شد.

به گزارش بابل نوین، رضا عبدی مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: افراد و شرکت‌ های واجد شرایط کارآفرینی از امروز ۱۵ شهریور ماه تا ۱۱ مهر ۹۶ به سایت www.karafarinanebartar.ir  مراجعه و فرآیند ثبت نام را تکمیل کنند.

وی افزود: باید زمینه‌ های  کارآفرینی را در دانشگاه ها، مدارس و سازمان‌ های مهارتی فراهم و برنامه کارآفرینی نهادی را دنبال کنیم.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: شناسایی و معرفی کارآفرینان و استفاده از توانمندی و تجارب آنان در جهت پیشرفت و توسعه و بهبود فضای کسب و کار در استان از اقدامات مهم این اداره است.

عبدی با تأکید بر اینکه برگزاری این جشنواره میتواند زمینه‌ های حضور کارآفرینان در جامعه و افزایش سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم کند، افزود:  کارآفرینان در این تجارب موفق خود را با جامعه درمیان می‌ گذارند.

وی گفت: تشکیل کانون‌های کارآفرینی در استان، با حضور کارآفرینان برتر استانی مشارکت آنان با نهاد‌های اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی، یکی از دستاورد‌های همین جشنواره‌ها است.

عبدی افزود: ۴ مرکز مشاوره کارآفرینی برای توانمندسازی جوانان و سوق دادن فارغ التحصیلان دانشگاهی به بازار کار از جمله اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران است./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.