امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 44827
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 29 دی 1395 - 9:13 | | ارسال توسط :

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران

محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ محمدرضا خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ امروز، فردا و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت ها بجز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری نیز از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای چالوس ، هراز و سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ خسرویان افزود: تردد همه تریلرها به‌‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز جمعه یکم بهمن‌ماه از جاده سوادکوه ممنوع خواهد بود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه یکم بهمن‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: محور کندوان برای ایمن‌سازی تونل شماره ۵ امیرکبیراز ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵:۳۰ دقیقه بامداد روزهای شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه تا ۲۰ اسفند ماه امسال بسته است.

سرهنگ خسرویان گفت: آمد و شد خودروها اکنون درهمه محورهای مواصلاتی مازندران عادی و روان و سطح جاده های استان نیز خشک است.

تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.