امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50319
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 11 اسفند 1395 - 10:59 | | ارسال توسط :

آغاز محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی مازندران

محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی مازندران از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از امروز تا شنبه ۱۴ اسفندماه خبر داد .

وی افزود: تردد همه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۲  چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد همه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۲ روز پنج شنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۴ اسفندماه از محورهای کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

وی گفت: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۵ تا ۲۳ روز جمعه ۱۳ اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت : با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۳ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است .

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.