امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61000
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 18 تیر 1396 - 14:11 | | ارسال توسط :

آقای روحانی!کابینه پاکدست در دفاع از شما دچار لکنت زبان نمی‌شود

به گزارش بابل نوین، بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در نطق میان دستور امروز(یکشنبه ۱۸ تیر) اظهار داشت: انتخابات علاوه بر حمایت از نظام، صحنه رقابت جریان‌های سیاسی بود لذا نتیجه انتخابات باید مورد قبول همگان باشد و هجمه‌های غیرمنصفانه و غیرمسئولانه علیه دولت و دامن زدن به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در […]

به گزارش بابل نوین، بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در نطق میان دستور امروز(یکشنبه ۱۸ تیر) اظهار داشت: انتخابات علاوه بر حمایت از نظام، صحنه رقابت جریان‌های سیاسی بود لذا نتیجه انتخابات باید مورد قبول همگان باشد و هجمه‌های غیرمنصفانه و غیرمسئولانه علیه دولت و دامن زدن به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در هرجای دنیا هر دولتی را زمین گیر می‌کند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه آقای روحانی ۲۴ میلیون رای، رای به عملکرد شما در حوزه سیاسی، روابط خارجی، موفقیت برجام، برداشتن تحریم‌ها، بازگرداندن عزت مردم و رأی به حوزه سلامت بود، افزود: بدون شک این تعداد رأی، رأی به حوزه اقتصاد، کنترل تورم و رأی به شعارهای انتخاباتی بود چراکه شما از امید به رونق اقتصادی، تعامل با دنیا و برداشتن باقی تحریم‌ها گفتید.

وی گفت: شما در دوره انتخابات از اشتغال، تولید، حقوق شهروندی و آ‌زادی گفتید، درود می‌فرستم بر روحانی که صبورانه، شجاعانه و مدبرانه در برابر تمامی ناملایمات ایستادگی کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: مظلومیتت دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد تا آنجا که در روز قدس که کشور ما مبدع این روز محترم و انسجام مسلمانان بود به شخص دوم مملکت، به معاون اول رئیس جمهور و نمایندگان مجلس توسط افرادی که مصون از هر پاسخگویی و مجازات می‌باشند به راحتی و آزادانه هم چون ادوار گذشته توهین و بی‌حرمتی می‌شود.

پارسایی تصریح کرد: این برنتابیدن رأی ملت و عدم باور به جمله تاریخی حضرت امام است که فرمودند میزان رأی ملت است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ اضافه کرد:‌ نتیجه مشارکت چهل میلیونی ویترین زیبای دموکراسی و اصل جمهوریت و نظام مقدس ما می‌باشد که این نابخردان به راحتی آن را خدشه‌دار کرده و برای رسیدن به اهداف خود جمهوریت نظام را با خشونت و قانون شکنی نشانه می‌روند و کشور را به سمت دوقطبی شدن پیش می‌برند و توجهی به مصالح نظام ندارند.

نماینده مردم شیراز در مجلس عنوان کرد:‌ جهانیان شاهد بودند که مردم با جمله «حامی روحانی‌ام» نشان دادند که به پیمانی که با او بستند پایبندند و او را تنها نمی‌گذارند.

پارسایی گفت: آقای روحانی شما به هیچ کسی مدیون نیستید جز ملت و ۲۴ میلیون رأی گفتمانی. راه رسیدن به وعده‌های داده شده با کابینه و مدیران محقق می‌شود که به شعارهای شما ایمان داشته باشند نه کابینه و مدیرانی که از هم اکنون زنبیل خود را در کابینه دولت بعدی گذاشته‌اند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه وعده‌هایتان با کابینه‌ای محقق می‌شود که در راستای حقوق شهروندی و انسجام ملی، وزرای دانای جوان در کنار پیران خردمند باشد، افزود: انتظار مردم و به ویژه ۲۴ میلیون رأی بر سر کابینه‌ای کارآمد، پاکدست و منسجم و گفتمانی است چنین کابینه‌ای در دفاع از شما هر روز دچار لکنت زبان نمی‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان داشت: شما در کابینه فعلی چند وزیر قدر و توانمند دارید که آن‌قدر هویداست که نیاز به نام بردن از آ‌نها نیست.

پارسایی‌ گفت: آقای روحانی تیم ات را محکم ببند مردم مسئولانه در تمامی برهه‌ها به جمهوریت نظام مصونیت بخشیدند و اکنون منتظر جواب رئیس جمهور هستند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ یادآور شد:‌ همه نگاه‌ها معطوف به راستی آزمایی وعده‌های داده شده و پیمان منعقده است. هیچ عذری در مقیاس کار بزرگی که ملت در ۲۹ اردیبهشت به نمایش گذاشتند که باعث کم فروشی و ارزان فروشی به آنان باشد پذیرفته نیست.

وی ادامه داد:‌ آقای روحانی آسان‌ترین راه پاک کردن صورت مسئله و اکتفا به وضع موجود است و می‌دانیم شما آسان‌ترین راه را انتخاب نخواهید کرد. حداقل انتظار جامعه دامنه تغییرات پنجاه درصدی با شاخص گفتمانی و همچنین هماهنگی با شخص جنابعالی است.

نماینده مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد:‌ عقب نشستن از این انتظار حداقلی بی‌توجهی به سرمایه اجتماعی است، جمله آخر اینکه در این برهه حساس که منطقه در آتش نفاق شعله ور شده و خصومت بدخواهان نظام و ملت به اوج خود رسیده است اگر از روحانی تداوم آرامش و امنیت، پیروزی بر غول رکود و بیکاری را می‌خواهیم ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده او را در راه انتخاب کابینه‌اش آزاد گذاشته و به یاری رأی ملت بشتابیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.