امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50554
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 13 اسفند 1395 - 13:01 | | ارسال توسط :

آمادگی ملت ایران برای حضور در یک امتحان بزرگ به نام انتخابات

انتخابات امتحان بزرگی برای ملت ایران است و مردم باید در انتخابات به عنوان بازوان نظام باقدرت هر چه بیشتر حضور داشته باشند.

به گزارش بابل نوین، محمدجواد لاریجانی دبیرستادحقوق بشرقوه قضائیه در آیین سالگرد آیت الله میرزاهاشم آملی و شهدای مدافع حرم آمل در مسجد سجادیه این شهر به انتخابات مهم پیش رو ریاست جمهوری در ایران اشاره کرد و گفت: انتخابات در ایران اسلامی با انتخابات در کشورهای لیبرال دموکرات با توجه به دور اندیشی مقام معظم رهبری، تفاوت دارد.

وی افزود: تاکید رهبر انقلاب بر دشمن شناسی و بصیرت به این معناست که بدانیم؛ شیعه انگلیسی، سلفی ها و تکفیری ها ادامه دهندگان راه بنی امیه و کفر قدیمی هستند، که با پشتیبانی دشمنان قسم خورده اسلام بر علیه شیعیان و مسلمانان توطئه می کنند

دبیرستادحقوق بشرقوه قضائیه همچنین در این مراسم به بیان شخصیتهای فردی مرحوم آیت الله میرزا هاشم آملی اشاره کرد و گفت : این عالم وارسته عمر خویش را برای اعتلای مکتب اهل بیت(ع) وقف کرد و حدود ۶ هزار طلبه در درس ایشان حضور داشته و ۱۶۳ مجتهد با اجازه اجتهاد ایشان تربیت شدند.

آیت الله میرزاهاشم آملی پس از سالها تلاش و مجاهدت در سن ۹۱ سالگی، روز هفتم اسفند سال ۱۳۷۱ درگذشت و پیکرش در جوار مرقد مطهر حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم به خاک سپرده شد./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.