امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78653
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 21 بهمن 1396 - 22:16 | | ارسال توسط :

آمادگی پلیس مازندران برای برقراری نظم در راهپیمایی

به گزارش بابل نوین، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تمهیدات و تدابیر ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی برای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی۲۲ بهمن ماه که همزمان با سراسر کشور در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: پلیس انقلابی همواره آماده جانفشانی و ایثار در راستای اعتلای این انقلاب است. وی […]

به گزارش بابل نوین، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تمهیدات و تدابیر ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی برای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی۲۲ بهمن ماه که همزمان با سراسر کشور در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: پلیس انقلابی همواره آماده جانفشانی و ایثار در راستای اعتلای این انقلاب است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و در پیش بودن مراسم سالروز پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ماه، افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید انقلاب و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: سالگرد انقلاب اسلامی فرصت گرانبهایی است تا سلحشوری‌ها و و دلاورمردی‌ های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی یادآوری شود.

سردار میرفیضی ضمن اعلام آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در استان از همه اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار استان دعوت کرد تا بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حمایت همه جانبه خود را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه دشمنان نظام و خودفروختگان داخلی اعلام کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.