امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62403
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 06 مرداد 1396 - 10:25 | | ارسال توسط :

آمریکایی‌ها با نقض برجام کل آن را زیر سوال می‌برند

به گزارش بابل نوین، آیت‌الله عباس کعبی در واکنش به طرح تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان گفت: هیأت نظارت بر برجام باید بر پایه اصول نه گانه رهبری تخلف از برجام و عبور از آن را رصد کند و متناسب با آن اقدام متقابل را از دولتمردان بخواهد. عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه از […]

به گزارش بابل نوین، آیت‌الله عباس کعبی در واکنش به طرح تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان گفت: هیأت نظارت بر برجام باید بر پایه اصول نه گانه رهبری تخلف از برجام و عبور از آن را رصد کند و متناسب با آن اقدام متقابل را از دولتمردان بخواهد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه از ابتدا پیش‌بینی می‌شد که آمریکایی‌ها با زورگویی رفتار کنند و اعتمادی به آن‌ها نبود، اظهار داشت: اگر چه برجام توافق ۱+۵ است و آمریکا تنها یک بخش آن است اما نقض برجام توسط آمریکایی‌ها به دلیل تأثیر گذاری که در اروپا و سایر کشورها دارد کل برجام را زیر سوال می‌برد و تقریباً جسم و روح آن را هم از بین برده و برجام را تبدیل به یک مرده کرده است.

وی با تأکید بر اینکه مسئله اصلی آمریکا انقلاب اسلامی است، نه ایران هسته‌ای! بیان داشت: آمریکا نماینده نظام سلطه و استکبار است و خوی زیاده‌ خواهی و تجاوز به استقلال و آزادی ملت‌ها باعث شده که چنین مواضعی بگیرد. آمریکایی‌ها دشمن استقلال، آزادی و رشد و پیشرفت کشورهای مستقل و آزاد هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.