امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 36854
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, مذهبی تاریخ انتشار : 04 آذر 1395 - 17:14 | | ارسال توسط :

«آیت‌الله محمد فاضل» به کما رفت

آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی مسئول حوزه علمیه فیضیه بابل به علت وخامت جسمانی در بیمارستان شهید بهشتی این شهر بستری شد.

 photo_2016-11-23_20-35-51

به گزارش بابل نوین، اباذر اکبرزاده پاشا رئیس بیمارستان شهید بهشتی بابل خبر از بستری شدن  آیت‌الله فاضل در این بیمارستان داد و اظهار کرد: آیت‌الله فاضل بر اثر خونریزی شدید در ناحیه مغز از صبح امروز در بیمارستان بستری شده است.

وی افزود: با وجودپیگیری پزشکان جراح مغز و اعصاب به علت سطح هوشیاری پایین، جراحی کمکی به ایشان نخواهد کرد و از مردم خواستند برای سلامتی وی دعا کنند.

آیت‌الله محمد فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ نجف علی فاضل استرآبادی است که در سال ۱۳۱۴ه.ش در نجف اشرف دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۲۶ به همراه پدر و مادرش به ایران آمد، پس از کسب مدارج عالی حوزه در سال ۱۳۶۴اقدام به تأسیس حوزه علمیه فیضیه مازندران در روستای سلطان محمد طاهر شهرستان بابل  کرد.

گفتنی است ایشان قبل از بازگشت به ایران، در نجف اشرف از محضر اساتید بزرگی مانند مرحوم آقای خویی، آیت‌الله شاهرودی، شیخ آقابزرگ تهرانی و… بهره گرفته بود که  نام‌برده چندی پیش نیز در بخش مغز و اعصاب بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.