امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20277
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 28 آذر 1394 - 17:33 | | ارسال توسط :

آیت الله توکل برای انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کرد

مجلس خبرگان را باید به عمارها سپرد تا سپر بلای رهبری شوند/مگر از امام (ره) نظارتی می‎شد که این بحث‌ها برای رهبری مطرح می‌شود؟

مجلس خبرگان را باید به عمارها سپرد تا سپر بلای رهبری شوند/مگر از امام (ره) نظارتی می‎شد که این بحث‌ها برای رهبری مطرح می‌شود؟

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، آیت‌الله سیدرحیم توکل با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ساری برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: احساس ضرورت موجب حضورم در عرصه انتخابات شد.

آیت‌الله توکل با تأکید بر جایگاه والای مقام معظم رهبری، بیان کرد: عزت ملت به عزت ولایت است و این بیانگر لزوم حمایت از جایگاه مقام معظم رهبری است.

وی با تبیین وظایف نماینده مردم در مجلس خبرگان، خاطرنشان کرد: توان هر ملت منوط به توان رأس مدیریتی آن ملت است، مدیریتی که نباید تنها بماند و باید حمایت شود و اصلی‌ترین وظیفه اعضای مجلس خبرگان حمایت از ولی فقیه است.

این عالم برجسته مازندرانی ادامه داد: توان مدیریتی رهبر معظم انقلاب برای تمام دنیا مشخص است، دشمنان این نظام می‌دانند که ستون انقلاب ما در حال حاضر رهبر است و هر دسیسه‌ای برای کاهش قدرت جایگاه ولایت فقیه نه در ایران بلکه در جهان انجام می‌دهند.

آیت‌الله توکل با اشاره به شاخص‌های حضور در انتخابات مجلس خبرگان، اظهار کرد: نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری باید هم علمیت داشته باشد، هم تجربه که سرد و گرم روزگار را چشیده باشد تا در شرایط حساس مدافع جایگاه ولایت باشد.

وی با بیان اینکه دشمن برای نابودی نظام رهبر را هدف قرار داده، تصریح کرد: مجلس خبرگان را باید به عمارها سپرد تا سپر بلای رهبری شوند، نه کسانی که به‌واسطه شرایط دنیوی و یا کهولت سن توان و روحیه دفاع در برابر نقشه‌های دشمنان را نداشته باشند.

این استاد حوزه بیان کرد: نظارت بر جایگاه مقام معظم رهبری توسط خبرگان معنایی ندارد مگر اینگونه بحث‌ها برای امام خمینی (ره) وجود داشت، آیت‌الله خامنه‌ای شخصیت معنوی و سیاسی مشخص برای تمام جهانیان و دوست و دشمن دارد و کسی است که همه در برابر جایگاه، قدرت، نفوذ کلام و سیاست درست ایشان سر تعظیم فرود آورده‌اند.

وی در پایان از آحاد ملت درخواست حضور در انتخابات آینده را کرد و گفت: حضور در انتخابات واجب عینی است و برای تحکیم ولایت و نظام باید پرشور برگزار شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.