امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 33287
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 15 آبان 1395 - 4:34 | | ارسال توسط :

اثر شاعر بابلی جزو برترین‌های کتاب سال پاسداران اهل قلم شد

یکی از جوایز یازدهمین دوره انتخاب برترین‌های کتاب سال سپاه با عنوان پاسداران اهل قلم به میثم رنجبر شاعر بابلی رسید.

۳۲۲۴۶۳۱۴۷۸۲۸۴۲۳۱

به گزارش بابل نوین، مجموعه شعر “دندان درد” اثر میثم رنجبر شاعر خوب بابلی در ردیف برترین‌های یازدهمین دوره کتاب سال پاسداران اهل قلم انتخاب شد.
مراسم تجلیل از آثار برگزیده این دوره از کتاب سال سپاه امروز شنبه ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۸ صبح در سالن ولایت ستاد کل سپاه با حضور مسئولین نظامی و پاسداران اهل قلم برگزار خواهد شد.
کتاب “دندان درد”مجموعه‌ای از اشعار اعتراضی، انقلابی، عاشقانه تنها مجموعه شعر مستقل میثم رنجبر است که در دی ماه سال ۱۳۹۱به چاپ رسیده و در حال حاضر با استقبال مخاطبان چاپ سوم را نیز پشت‌سر گذاشته است.
در یازدهمین دوره کتاب سال پاسداران اهل قلم از مجموع ۶۶۴ اثر رسیده به دبیرخانه در چهارده رشته صاحبان ۳۶کتاب عناوین برتر را کسب کردند.
گفتنی است کتاب دیگری از این نویسنده که هم اکنون مسئولیت کانون بسیج هنرمندان بابل را برعهده دارد با عنوان “فرمانده مجنون” که گزیده آثار این شاعر در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در آن به رشته تحریر در آمده هم اکنون در نوبت چاپ قرار دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.