امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51356
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 22 اسفند 1395 - 9:17 | | ارسال توسط :

اجرایی‌ شدن پروژه ساخت‌ و تولید خودروهای برقی در مازندران

رییس سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت مازندران گفت: با اخذ مجوزهای لازم، پروژه ساخت و تولید خودرو با سوخت تجدیدپذیر (الکتریکی) در مازندران اجرایی شد.

به گزارش بابل نوین،محمد محمدپور‌ عمران در گفت‌وگو با مازند اصناف اظهار کرد: با اخذ مجوزهای لازم، پروژه ساخت و تولید خودرو با سوخت تجدیدپذیر (الکتریکی) در استان مازندران اجرایی شد.

وی افزود: این مجموعه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در غرب مازندران و با هدف ایجاد اشتغال برای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر انجام می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت مازندران تصریح کرد: با کشورهای صاحب تکنولوژی این صنعت، نظیر سوئد، کانادا و چین، تبادل فنی و علمی شده و زیرساخت‌های موجود و مورد نیاز این صنعت در ایران، شناسایی شده است.

محمدپور با اشاره به اینکه تولید خودروهای احتراق داخلی مشکلات گوناگونی از قبیل آلودگی هوا را به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: ساخت و تولید خودروهای با سوخت تجدیدپذیر (الکتریکی)، به یکی از برنامه‌های اصلی صنعت خودرو، به‌ویژه در کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکایی بدل شده است.

وی در پایان با بیان اینکه این پروژه به‌لحاظ حساسیت آن در بهینه‌سازی و حفظ محیط زیست یکی از نادر پروژه‌هایی است که امکان استفاده از تسهیلات بین‌المللی زیست محیطی را برای کشور مهیا ساخته است، اذعان کرد: با توجه به دانش‌بنیان و نوین بودن این صنعت، امکان صادرات به کشورهای همسایه و منطقه را فراهم می‌آورد./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.