امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92538
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 29 آبان 1401 - 13:50 | | ارسال توسط :

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته بسیج بابل

فرمانده سپاه بابل، گفت: در هفته بسیج بیش از ۳۰ عنوان و ۳۰۰ برنامه در بابل اجرا می‌شود
اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته بسیج بابل

به گزارش خبرنگار بابل نوین، سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده سپاه ناحیه بابل در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: بسیج میراث گرانبها، ماندگار امام راحل و از الطاف الهی است که به ملت ما ارزانی شد.

وی قدرشناسی از نعمت بسیج را مهم عنوان و افزود: بسیج طول 43 سال گذشته همواره پشتیبان و حامی انقلاب بود و‌ در حوادث اخیر در خط مقدم حاضر شد لذا باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

فرمانده سپاه بابل هفته بسیج را بزرگداشت یک سرمایه عنوان و ادامه داد: شعار هفته بسیج امسال “بسیج خدمتگزار ملت ایران است”، می‌باشد و این قشر زحمتکش و با اخلاص، بیشترین بهره را با کمترین هزینه برای کشور دارد و اگر مسوولان از بسیج غافل شوند به فرموده امام بزرگوار در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

این مسئول ارشد نظامی در بابل تصریح کرد: بسیج دردل خطر ، برای کشور فرصت پدید آورد و ساخت موشک هایپرسونیک با فناوری پیشرفته نتیجه تفکر بسیجی و کار جهادی است.

سرهنگ بابایی جنگ سنگین رسانه‌ای را به ویژه از بستر فضای مجازی مورد توجه قرار داد و گفت: بخشی از نوجوانان و جوانان ما ناخواسته تسلیم فضای مجازی شدند و در محاصره انبوه روایت‌های غلط قرار گرفتند، لذا جهاد تبیین امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: در این اغتشاشات، برخی‌ها را با پول و وعده‌های دروغین پای میدان آوردند و با عنوان شعارهایی در حمایت از زنان دنبال ولنگاری و از بین بردن منزلت زن هستند.

فرمانده سپاه بابل با بیان این مطلب که زن‌ها قبل از انقلاب جایگاه اجتماعی چندانی نداشتند ادامه داد: نظام اسلامی به زن جایگاه و ارزش داد در عرصه‌های مختلف جایگاه و منزلت پیدا کردند و افتخار آفریدند، در هر جای دنیا آزادی به معنای ولنگاری و بی‌بند و باری نیست بلکه قوانین خودش را دارد.

سرهنگ بابایی به برنامه‌های هفته بسبج اشاره و‌ خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ عنوان و ۳۰۰ برنامه در هفته بسیج در بابل اجرا می‌شود که از جمله آن افتتاحیه اردوهای جهادی، تجمع بزرگ فرهنگیان، یادواره شهدا، نشست‌های روشنگری، غبار روبی گلزار شهدا، گشت‌های رضویون و حضور مقتدرانه بسیجیان در همایش بسیج از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال است.

وی در پایان افتتاح خانه محروم، بازسازی مزار شهدا، سالن ورزشی پایگاه بسیج از جمله افتتاحیه‌های این هفته عنوان کرد.

تهیه و تنظیم خبر(خبرنگار): مهدی صفرزاده افروزی

نویسنده : مهدی صفرزاده افروزی | منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.