امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57023
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1396 - 11:16 | | ارسال توسط :

اجرای طرح آراستگی محیط کار تاسیسات آب وفاضلاب در بابل

طرح پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار تاسیسات آب وفاضلاب در ۴ شهر مازندران اجرایی می شود

به گزارش بابل نوین، رمضان مطلبی مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب شرب شرکت آبفاشهری مازندران از اجرای طرح پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار در شهرهای بابل، آمل، ساری و قائمشهر خبر داد.

وی افزود: نظام آراستگی محیط کار با هدف ایمنی و بهداشت ، بهره وری، صرفه جویی در هزینه ها ،افزایش کیفیت و پیشگیری از خرابی ها برای تاسیسات آب وفاضلاب بکار می رود.

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب شرب شرکت آبفاشهری مازندران با بیان اینکه این نظام از پنج اصل نظافت، انضباط، نظم و ایمنی و به طور اختصار نانا تشکیل می شود گفت: مازندران اولین استانهایی است که این طرح را در تاسیسات ۴ شهر بابل، آمل، ساری و قائمشهر به اجرا در می آورد.

رمضان مطلبی افزود: نخستین جلسه پیاده سازی نانا با حضور کارشناسان بهره برداری امور و مهندسین مشاور رسا در ساری برگزار و قرارداد اولیه برای آموزش کارکنان مربوطه شامل اپراتورهای ایستگاه پمپاژ و چاه و بهره برداران تاسیسات منعقد شد.

وی در تعریف این سیستم، آن را پایه اولیه و سنگ بنای سایر سیستمهای کیفیتی و بهره وری مانند HSE و TQM با هدف بهسازی فرآیند های سازمان و حذف اتلافها دانست و گفت: این سیستم مکمل استقرار سیستم استاندارد ISO ۹۰۰۱ و ISO۱۴۰۰۱ و ISO۵۰۰۰۱ و ایمنی بهداشت حرفه ای برای دستیابی به سطح مطلوب و استاندارد میزان بروز حوادث شغلی ناشی از کاستی های ایمنی محیط کار است./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.