امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75409
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 07 دی 1396 - 8:59 | | ارسال توسط :

اجرای طرح عارضه یابی واحد‌های تولیدی در مازندران

به گزارش بابل نوین، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی مازندران گفت: به منظور بررسی آخرین وضعیت واحد‌های تولیدی و صنعتی و باهدف شناسایی موانع و معضلات و برنامه‌ریزی در جهت ارائه خدمات به بخش صنعت و تولید، طرح عارضه‌ یابی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران اجرا می‌شود. وی افزود: […]

به گزارش بابل نوین، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی مازندران گفت: به منظور بررسی آخرین وضعیت واحد‌های تولیدی و صنعتی و باهدف شناسایی موانع و معضلات و برنامه‌ریزی در جهت ارائه خدمات به بخش صنعت و تولید، طرح عارضه‌ یابی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران اجرا می‌شود.

وی افزود: حسب دستور استاندار و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌ های صنعتی ایران در خصوص شناسایی موانع و مشکلات پیش روی تولید، شرکت شهرک‌های صنعتی در نظر دارد طرح عارضه‌یابی آخرین وضعیت واحد‌های صنعتی تحت پوشش اعم از واحد‌های بهره‌بردار فعال، غیرفعال و واحد‌های راکد در جهت ایجاد زمینه‌های لازم برای راه‌اندازی، هدایت و توسعه سرمایه‌گذاری اجرا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: اجرای این طرح با مشارکت واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مدت ۲ ماه اجرا می‌شود.

موسوی افزود: با تکمیل پرسش نامه از سوی صاحبان واحد‌های تولیدی می‌توان در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در راستای خدمات‌رسانی بهتر شرکت به واحد‌های تحت پوشش در حوزه‌ های ارائه تسهیلات، تأمین مواد اولیه، رفع مشکلات بازار، فروش، پیمانکاران فرعی، آموزش و صادرات استفاده کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.