امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51059
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 19 اسفند 1395 - 14:56 | | ارسال توسط :

اجرای مصوبه شورای عالی قرآن نزاجا ویژه کارکنان وظیفه حافظ جزء ۳۰

مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش گفت: مرحله ارزیابی کارکنان وظیفه حافظ جزء سی‌ام قرآن کریم در خصوص یک ماه مرخصی تشویقی اجرایی شد.

به گزارش بابل نوین، محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: براساس مصوبه شورای عالی قرآن نیروی زمینی هر کدم از پرسنل وظیفه نیروی زمینی که جزء سی‌ام قرآن را حفظ کنند، یک ماه مرخصی تشویقی به آنها اعطا می‌شود.
وی با اشاره به اطلاع‌رسانی که در این زمینه انجام گرفته است، بیان کرد: مرحله ارزیابی داوطلبان حافظان جزء سی‌ام قرآن طی ۱۸ اسفندماه به میزبانی۲۰ منطقه چون تهران، مشهد، قوجان، بیرجند، زاهدان، کرمان، شیراز، اصفهان، کرمانشاه، همدان، کردستان، خوزستان، خرم‌آباد، زنجان، قزوین، ارومیه، تبریز، اردبیل، سمنان، تربیت‌حیدریه انجام گرفت.
کشتگر با بیان اینکه کارکنان وظیفه‌ای که از این ارزیابی با موفقیت پذیرفته شوند به آنها یک ماه مرخصی تشویقی اعطا می‌شود، اضافه کرد: این جلسه در راستای فعالیت‌های قرآنی نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.
مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده در سال ۹۶ نیز در چهار نوبت: خرداد، شهریور، آذر و اسفندماه مرحله ارزیابی کارکنان وظیفه که موفق به ورود به جرگه حافظان قرآن شده‌اند، اجرا می‌شود.
وی تأکید کرد: این امر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن است که نیروی زمینی با تشویق و کارهای تخصصی در حوزه حفظ قرآن نسبت به انجام این کار مهم اقدم می‌کند.
کشتگر تصریح کرد: همچنین برای کارکنان پایور نیز برنامه ویژه‌ای از سوی شورای عالی قرآن نزاجا مصوب شده که پیرو آن تشویق ویژه‌ای برای آنها پیش‌بینی شده است که به محض تصویب قطعی، ابلاغ و اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین آخرین جلسه شورای عالی قرآن نزاجا تا پایان سال ۹۶ برگزار می‌شود که خروجی آن پس از تصویب نهایی در سال ۹۶ اجرایی و عملیاتی خواهد شد. /ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.