امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81298
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 24 فروردین 1397 - 12:12 | | ارسال توسط :

اختصاص بیش از ۷۰ ساعت برنامه تلویزیونی به مسابقات بین المللی قرآن کریم

به گزارش بابل نوین، محمد حسین محمدزاده دبیر شورای معارف سیما درخصوص پوشش رسانه‌ای سیما در ایام برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم، گفت: باتوجه به ارتباط ما با کمیته تبلیغات و اجرایی مسابقات بین المللی سعی کردیم یک منشور جامعه رسانه‌ای در انعکاس مسابقات داشته باشیم تا از حد اکثر ظرفیت رسانه‌ای صدا و سیما […]

به گزارش بابل نوین، محمد حسین محمدزاده دبیر شورای معارف سیما درخصوص پوشش رسانه‌ای سیما در ایام برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم، گفت: باتوجه به ارتباط ما با کمیته تبلیغات و اجرایی مسابقات بین المللی سعی کردیم یک منشور جامعه رسانه‌ای در انعکاس مسابقات داشته باشیم تا از حد اکثر ظرفیت رسانه‌ای صدا و سیما و دیگر رسانه ها، و نیز بحث تبلیغات محیطی و شهری و فضای مجازی در قالب شش محور آن‌ها را فعال کنیم؛ بنابراین نگاه ما کاملا حالت تمرکز زدایی دارد و اینکه پوشش رسانه‌ای ما معطوف یک شبکه و یا یک رسانه نباشد. به همین منظور با تمام مدیران شبکه‌های سیما که می‌توانند به شکل جامعه و موثر پوشش مسابقات را داشته باشند. صحبت شده و در این زمان باقی مانده تا برگزاری مسابقات مذاکرات ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های سیما در پوشش مسابقات بین المللی قرآن کریم افزود: ما در شبکه قرآن با ویژه برنامه «رصد» هر روز به اطلاع رسانی ویژه و رویداد مسابقات می‌پردازد و دیگر شبکه‌های سیما نیز در خلال یک هفته برگزاری در بخش‌های مختلف با حضور کارشناسان قرآنی به تحلیل و بررسی قرائت و حفظ متسابقین خواهیم پرداخت.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: شبکه‌های سیما در طول یک هفته برگزاری مسابقات بیش از ۷۰ ساعت برنامه خواهند داشت که شبکه قرآن هر روز با ۸ ساعت برنامه و دیگر شبکه‌های سیما روزانه با ۲ تا ۳ ساعت برنامه به روی آنتن خواهند رفت.

محمد زاده در پایان با اشاره به وظایف خود در مسابقات قرآنی، بیان کرد: ما در کمیته تبلیغات و ستاد اجرایی مسابقات نقش سیاستگذار داریم و بحث‌های اجرایی آن به کمیته تبلیغات مربوط می‌شود، البته قرار شده منشور جامعه رسانه‌ای را در اختیار ما قرار دهند تا براساس آن، همه شبکه‌ها و نهاد‌های مربوطه با آن‌ها هماهنگ شود.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.