امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83876
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 12 مهر 1397 - 16:18 | | ارسال توسط :

اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در سامرای عراق موکب برپا می‌کند

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در جلسه هماهنگی برپایی موکب اربعین حسینی گفت: قیام امام حسین (ع) برای همیشه در قلب‌ها و ذهن‌ها زنده است و تا ابد بسیاری از ملت‌های جهان از آن بهره‌گیری می‌کنند. وی با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی و لزوم اهمیت هرچه […]

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در جلسه هماهنگی برپایی موکب اربعین حسینی گفت: قیام امام حسین (ع) برای همیشه در قلب‌ها و ذهن‌ها زنده است و تا ابد بسیاری از ملت‌های جهان از آن بهره‌گیری می‌کنند.

وی با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی و لزوم اهمیت هرچه بیشتر آن، ادامه داد: مقام معظم رهبری بر حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی اربعین حسینی تاکید دارند و باید بیشتر به آن توجه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه امام حسین (ع) با رشادت و در راه اسلام مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد و در این راه حتی خانواده خود را به میدان فرستاد، افزود: تاکنون دنیا چنین قیامی مانند قیام امام حسین (ع) به خود ندیده است.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه تاریخ هیچ اجتماعی را بزرگتر از اجتماع اربعین به خود ندیده است، گفت: اربعین امام حسین (ع) تریبون مسلمانان و شیعیان جهان است.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان در اربعین حسینی باید اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان اثبات کنند، افزود: اربعین حسینی گردهمایی بزرگ مسلمانان جهان، کنگره عظیم حسینی و بی‌سابقه جهان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بسیاری از کشور‌های مختلف و حتی استکبار جهانی چشم به اربعین حسینی دوخته‌اند و حتی به‌دنبال این هستند که پیاده‌روی اربعین حسینی را کم‌رنگ جلوه دهند و یا آن را سانسور خبری کنند.

حجت الاسلام حیدری حضور سازمان اوقاف در اربعین حسینی را ضروری دانست و اضافه کرد: ظرفیت اوقاف برای حضور فعال در راهپیمایی اربعین حسینی بسیار بالا است و از این رو اوقاف مازندران تلاش می‌کند حضوری اثرگذار در اربعین امسال داشته باشد.

وی از برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر سامرای عراق خبر داد و گفت: اوقاف مازندران در حال تدارک برای حضوری فعال و اثرگذار در پیاده‌روی اربعین حسینی می‌باشد و برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام داده است.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.