امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54300
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 22 فروردین 1396 - 19:30 | | ارسال توسط :

ادامه روند صعودی قیمت‌ها در بازار اجاره/اصلاح سیاست‌های دولت بازار مسکن را از رکود نجات می‌دهد

به گزارش بابل نوین، محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه بازار مسکن دوران رکود را طی می کند، گفت: این رکود تنها زمانی از بازار مسکن رخت می‌بندد که دولت بتواند سیاست‌های این بخش را تغییر دهد. وی در ادامه افزود: در صورتی که رکود در بازار مسکن برطرف نشود اشتغال‌های وابسته […]

به گزارش بابل نوین، محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه بازار مسکن دوران رکود را طی می کند، گفت: این رکود تنها زمانی از بازار مسکن رخت می‌بندد که دولت بتواند سیاست‌های این بخش را تغییر دهد.

وی در ادامه افزود: در صورتی که رکود در بازار مسکن برطرف نشود اشتغال‌های وابسته به این بخش نیز دچار مشکل می‌شود، به همین منظور باید دولت باید برنامه ریزی مدونی داشته باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه بازار اجاره همچنان روند صعودی خود را طی می‌کند، افزود: مردم همواره با این معضل در گیر هستند و بازار اجاره قانون و سیاست گذاری مشخصی ندارد.
دامادی در ادامه به مسکن اجتماعی اشاره کرد و افزود:طرح مسکن اجتماعی بعد از گذشت سه سال تا به امروز به مجلس ارائه نشده و اعضای کمیسیون عمران همچنان منتظر ارائه پیش نویس این طرح هستند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.