امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59995
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 01 تیر 1396 - 17:03 | | ارسال توسط :

ارائه اولین نرم‌افزار اندرویدی رایگان «تقلید قرآن»

به همت جوان بیرجندی، اولین نرم‌افزار اندرویدی رایگان تقلید قرآن تولید و ارائه شد.

به گزارش بابل نوین، مصطفی لطفی‌نسب، قاری و حافظ قرآن کریم متولد سال ۱۳۷۱ در شهر بیرجند است که پس از تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر با همت و اراده خود به تولید و طراحی نرم افزار تقلید قرآن پرداخت.
لطفی‌نسب در کارنامه قرآنی خود حفظ ۵ جزء قرآن کریم، نفر ششم مسابقات سپاه در کل کشور و حافظ مفاهیم و ترجمه مفردات کل قرآن کریم را دارد. به گفته وی ایده این نرم‌افزار در کلاس‌های قرآن که باید برای قرائت تحقیق از لحن و اصوات قراء و اساتید ممتاز جهان اسلام تقلید کرد، شکل گرفت. در این نوع آموزش هزینه‌بر، به استاد و وقت زیاد، نیاز است که با وجود این نرم‌افزار این نیازها برطرف خواهد شد.

تقلید قرآن را رایگان بیاموزید

کلیت نرم‌افزار آموزش تجوید قرآن
نرم‌افزار قابل توسعه آموزش تجوید قرآن کریم با استفاده از تجارب اساتید به‌نام قرائت در خردادماه ۱۳۹۶ ارائه و مراحل طراحی، ارتقاء و آپدیت‌های ماهانه نیز تا چند سال ادامه خواهد داشت. با استفاده از متد آموزشی این نرم‌افزار، قرآن‌آموز قادر است حدودا یک ماه با تمرین روزانه یک ساعت، تجوید قرآن کریم را فرا بگیرید و دانش تجویدی خود را ارتقاء دهد. الگوریتم نرم افزار تحت عنوان سرور و کلاینت، بسیار عالی و تضمینی به همراه چند منبع بصورت مراحل برای استفاده‌کننده ارائه شده است. آموزش‌های تئوری تجوید با استفاده از کتاب حلیه‌القرآن و آموزش عملی به وسیله مصحف خلیل‌الحصری است.
این مجموعه به سه صورت خودآموز تجوید قرآن‌ کریم، دستیار استاد برای تجوید، روخوانی روان‌خوانی در کلاس‌های آموزش قرآن کریم و همچنین خودآموز روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم معرفی شده است. این نرم‌افزار شامل فایل‌های کلاینت مصحف معلم استاد خلیل‌الحصری جهت دانلود و نصب و همچنین آموزش‌های تئوری و کاربردی تجوید قرآن کریم به‌صورت خلاصه و دقیق با دسته‌بندی منحصر به فرد است.
محیط داخل نرم افزار

از مزیت‌های این نرم افزار می‌توان به بازدهی بسیار بالا در زمان یادگیری و کیفیت آموزش، آموزش تجوید قرآن کریم با شیوه‌ای نوین، انس بیشتر با کلام وحی از جهت دسترسی راحت به گوشی‌های هوشمند و مورد استفاده برای اساتید در کلاس‌های تجوید و روخوانی _ روان‌خوانی اشاره کرد.

علاقمندان برای دانلود نرم افزار و اطلاعات کلی‌تر به آدرس کانال تلگرامی این نرم‌افزار با عنوان نرم‌افزار اندرویدی تقلید قرآن کریم مراجعه کنند.

نام کاربری کانال تلگرامی نرم‌افزار اندرویدی تقلید قرآن کریم:  taghlidquran@
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.