امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37415
  پرینتخانه » اجتماعی, سیاسی, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 07 آذر 1395 - 10:42 | | ارسال توسط :

ارائه خدمات مطلوب به مردم بهترین راه مقابله با استکبار است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که امروز فرهنگ بسیج گستره جهان را فرا گرفته است، گفت: امروز بسیج به عنوان یک فرهنگ ارزشمند در جهان خود نمایی می کند.

به گزارش بابل نوین،به نقل از خبرگزاری رسا ، سردار محمدی علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروزدر مراسم افتتاح بیمارستان ولایت سپاه در ساری با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با صدور فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی، انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی با بیان این که امروز فرهنگ بسیج گستره جهان را فرا گرفته است، افزود: امروز بسیج به عنوان یک فرهنگ ارزشمند در جهان خود نمایی می کند.

فرمانده کل سپاه در ادامه سخنان خود به احداث بیمارستان ولایت سپاه کربلا اشاره کرد و با بیان این که این مرکز درمانی با هدف ارائه خدمات درمانی به مجموعه سپاه و عموم مردم در سراسر کشور احداث شده است، خاطرنشان کرد: مهم ترین رویکرد سپاه در این خصوص ارائه خدمات درمانی به عموم مردم با توصیه های ارزشمند مقام معظم رهبری است.

وی یکی از مهم ترین راه مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا را ارائه خدمات مطلوب به مردم دانست و تصریح کرد: باید با رفع مشکلات و ارائه خدمات مناسب به عموم جامعه با دشمنان نظام اسلامی مقابله کنیم.

سردار جعفری با بیان این که با احداث بیمارستان ولایت سپاه از ظرفیت های پزشکی استان مازندران به خوبی استفاده خواهد شد، تصریح کرد: امروز مسأله درمان، سلامت و بهداشت از موضوعات بسیار مهم در هر جامعه ای است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی خدمت به مردم را یک وظیفه مهم دانست و با بیان این که مردم ولی نعمت نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها وظیفه دارند در جهت خدمت رسانی مناسب به گام بردارند و تلاش کنند.

سردار جعفری با تأکید براین که ارائه چنین خدماتی نیاز مهم امروز مردم است، تأکید کرد: باید تا جایی که در توان داریم خدمتگزار مردم کشورمان باشیم.

وی با بیان این که در بسیاری از کشورها مسأله درمان رایگان است، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل برخی سیاست های اشتباه در گذشته مردم کشورمان محبور به پرداخت هزینه برای مسأله بهداشت و درمان هستند.

فرمانده سپاه بر ضرورت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به مردم از سوی مسؤولان اجرایی تأکید کرد و گفت: مسؤولان کشور باید به این نتیجه برسند که درمان و مسأله بهداشت وسلامت برای مردم باید رایگان باشد.

سردار جعفری ملت ایران را مردمی همیشه در صحنه و اثرگذار معرفی کرد و گفت: شأن ملت ایران بسیار بالاست و باید نظام درمانی برای مردم کشورمان رایگان باشد.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که همه تلاش همکاران ما در مجموعه درمانی سپاه ارائه خدمات درمانی مناسب به عموم مردم جامعه است، خاطرنشان کرد: اصول اسلامی و کرامت انسانی در بیمارستان های سپاه به طور ویژه مورد توجه قرار می گیرد.

سردار محمد حسن بابایی، فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با بیان این که بیمارستان ولایت سپاه کربلا در زمین اهدایی مقام معظم رهبری به مساحت ۱۶ هزار مترمربع در سوم خرداد سال ۹۰ کلنگ‌زنی شده است، گفت: این پروژه عمرانی در مدت پنج سال با صرف اعتباری معادل ۴۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی هزینه ساخت بیمارستان ولایت شمال کشور را ۴۲ میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد و گفت: اعتبار این بیمارستان از محل اعتبارات سپاه کل و تسهیلات بانکی فراهم شده است.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران بیان کرد: بیمارستان ولایت دارای بخش‌های عمومی، جراحی، زایمان و درمانگاهی بوده که ۲۵۰ نفر در این بیمارستان مشغول به فعالیت می‌شوند که برای پرسنل سپاه و خانواده آنان و عموم مردم خدمات با تعرفه درمانی منطبق با طرح تحول سلامت ارائه می‌شود.

سردار بابایی با اشاره به این‌که ۷۰ هزار نفر روز برای ساخت این بیمارستان زمان صرف شده است گفت: این بیمارستان توسط معاونت مهندسی و بهداشت و درمان سپاه کربلا، شهرداری ساری ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان دارای بخش مراقبت ویژه، ICU، CCU و مراقبت‌های ویژه نوزادان است گفت: این بیمارستان دارای اتاق‌های تصویربرداری پزشکی، تجهیزات مدرن تصویربرداری، رادیولوژی، MRI، سی تی اسکن، آزمایشگاه تشخیص طبی، درمانگاه تخصصی و اتاق عمل جراحی نیز است./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.