امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 47821
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 18 بهمن 1395 - 12:39 | | ارسال توسط :

ارتقای نظام اداری یکی از دغدغه‌های جدی امروز است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امروز یکی از دغدغه‌های جدی ما، کارآمد کردن نظام اداری و افزایش سرعت و دقت در خدمت‌رسانی است.

به گزارش بابل نوین، احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم افتتاح دفتر بسیج کانون سردفتران و دفتریاران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک پدیده کم نظیر در تاریخ کشور و جهان اسلام بود که بنا به خواست مردم و با انگیزه معنوی و با هدایت و پشتیبانی یک مرجع دینی توانست یک نظام شاهنشاهی را که مورد حمایت نظام سلطه بود، به فروپاشی بکشاند.

وی با اشاره به اینکه هر چه حضور و انگیزه مردم پررنگ تر بود، موفق‌تر عمل کرده‌ایم، گفت: از ابتدای انقلاب دشمنان همه توطئه‌های خود را برای فروپاشی نظام امتحان کردند، از نزاع‌های طایفه‌ای گرفته تا جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌ها و توطئه‌های مختلف کم نگذاشتند که با رهبری امام(ره) و مقام معظم رهبری این انقلاب روز به روز با استحکام بیشتر توانست اهداف انقلاب را تعقیب کند.
رئیس سازمان ثبت اسناد با بیان اینکه بسیج پایگاه نظامی نیست، بلکه مرکزی برای همگرایی و حفظ آرمان‌های انقلاب است، گفت: طبیعتا تشکیل بسیج های تخصصی در همه عرصه ها اگر با حضور موثر، دقیق، منسجم و هوشمندانه باشد، می‌تواند کارساز باشد.
وی ادامه داد: روحیه بسیجی در عرصه های مختلف به نحو جدی احساس می شود، در حوزه برون رفت از آسیب‌های اجتماعی حضور بسیج را احساس می‌کنیم و نهاد بسیج همگرایی در جهت خدمت به مردم است .
تویسرکانی گفت: دفاتر اسناد رسمی یکی از نهادهایی است که با مردم بسیار سروکار دارد، اگر بخواهیم در جهت آرمان های نظام تلاش کنیم باید در جهت رضایتمندی مردم بیشتر تلاش کنیم و مهم ترین هدف برای تشکیل بسیج در کانون، ارتقای خدمت به مردم است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: اگر بخواهیم به وضعیت مطلوب ارتقای خدمت به مردم برسیم، باید انگیزه خدمت افزایش یابد و حفظ آرمان های اسلامی در گرو ارتقای رضایتمندی مردم است.
تویسرکانی با بیان اینکه نیازمند سیاستگذاری در بخش هایی هستیم که به  رضایتمندی مردم آسیب وارد می کند، گفت:  کاهش مراجعات غیرضرور مردم، کاهش هزینه های پنهان و پیدا برای مردم و شفافیت در عملکرد، موجب تمایل مردم به سمت ثبت و دفاتر  اسناد رسمی می‌شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امروز یکی از  غدغه های جدی ما، کارآمد کردن نظام اداری است و باید رضایت مندی مردم در حد عالی قرار گیرد.
تویسرکانی گفت: ما نیازمند بهره‌وری در نظام اداری هستیم و باید بتوانیم رضایت مندی مردم را تحصیل کنیم و برای رسیدن به بهره‌وری نیازمند ایجاد انگیزه خدمت رسانی به مردم هستیم و هر چه این انگیزه کمتر شود، بیشتر از مردم فاصله می‌گیریم.
وی ادامه داد: از جمله دستگاه‌هایی که در خدمت رسانی نقش دارد، جایگاه نهاد سردفتری است و باید رضایت مندی در رفتار یکایک خدمت رسانان مشاهده شود.
باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.