امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37448
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 07 آذر 1395 - 16:53 | | ارسال توسط :

از بین بردن اقتدار کشور به منزله خیانت به اهل بیت است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب، کفر بر اسلام طمع کرد گفت: وظیفه طلاب بسیار سنگین بوده که لازم است در این وادی با همت و تلاش مضاعف کار کنند و امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده کنند تا بتوان اقتدار ایران را حفظ کرد.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ظهر امروز در همایشی که بمناسبت هفته بسیج در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: اقتدار ایران در سایه معنویت است و هرکس عزت میخواهد تقوای الهی را رعایت کند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد:  یکی از نعمت های خوبی که ما داریم نعمت جمهوری اسلامی است و باید به خوبی از آن صیانت کنیم.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: نباید از هجمه های دشمنان اسلام غفلت کرد و باید از کربلا و واقعه عاشورا درس گرفت که اگر صلح حسنی داشته باشیم باید منتظر عاشورای حسینی باشیم.

وی در ادامه افزود: لازمه صلح حسنی این است که به تمام دستورات اسلام عمل شود اگر به بخشی از دستورات دین بپردازیم و باقی مسائل فراموش شود از دین خارج خواهیم شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دین اسلام کامل، شفا بخش و راهگشا است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این مطلب که با پیروزی انقلاب، کفر بر اسلام طمع کرد اظهار داشت: دشمنان از ناحیه ایران احساس خطر کردند از این رو نقشه، برنامه و طرح های مختلفی را پیاده کردند و سیاست های مختلفی را در پیش گرفتند که مهم ترین سیاست آنها تهاجم فرهنگی بود.

وی در ادامه افزود: بی حجاب کردن بانوان، ایجاد نیروی سیاسی در ایران و ایجاد تنش اقتصادی و تحریم از سیاست های تهاجم فرهنگی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اقتدار ایران در سایه معنویت و رعایت تقوای الهی است تصریح کرد: تهاجم فرهنگی دشمن که رهبر معظم انقلاب در تعابیر مختلف آن را ناتوی فرهنگی و استحاله فرهنگی معرفی کردند بسیار سخت است و دراین عرصه وظیفه طلاب بسیار سنگین بوده که لازم است در این وادی با همت و تلاش مضاعف کار کنند و امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده کنند تا بتوان اقتدار ایران را حفظ کرد.

این مسوول گفت: ما باید اقتدار ایران را حفظ کنیم و عدم حفظ اقتدار ایران به منزله خیانت به اهل بیت (ع) است.

وی در پایان با توصیه ای به طلاب تاکید کرد: طلاب امر به معروف و نهی از منکر را از خانواده خود شروع کرده و به جای خشونت با مهربانی و روی گشاده در این عرصه وارد شوند.

منبع : رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.