امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68616
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 05 آبان 1396 - 15:08 | | ارسال توسط :

از درخت برجام تنها شاخه‌های شکسته‌اش در دست مسئولان باقی ماند/ مسئولان اگر در برجام اشتباهی کردند از مردم عذرخواهی کنند

امام‌جمعه لاله‌آباد گفت: برجام برای آمریکا تنها مجسمه‌ای برای تماشاست در صورتی که در داخل مسئولان آن را درخت گلابی می‌دانستند، برجامدرخت گلابی نبود، از درخت برجام تنها شاخه‌های شکسته‌اش در دست مسئولان باقی ماند.

به گزارش بابل‌نوین، حجت‌الاسلام محسن شیخی‌عزیزی در خطبه‌های امروز نمازجمعه لاله‌آباد با تاکید براقامه نمازجمعه اظهار کرد: امام‌محمدباقر(ع) در اهمیت نمازجمعه فرمودند که هرکسی که نماز صبحش را با خانواده اقامه می‌کند بر او حضور در نمازجمعه الزامی است.

وی افزود: امروز به روایتی میلاد امام‌‌کاظم(ع) است که بر عبادت و بندگی در برابر پروردگار تاکید داشتند و این را وظیفه انسان دانستند.

این مسئول  ادامه داد: اگر کسی امروز در غیبت امام‌زمان می‌خواهد از اهلبیت محسوب شود باید خواسته‌‌های امام‌زمانش را مقدم بر خواسته‌هایش بداند و ولایت‌پذیر باشد

امام‌جمعه لاله‌آباد با اشاره به سالروز شهادت عماریاسر تصریح کرد: از ویژگی‌های ایشان این بود که در مسیر حق و بیان حق پیش می‌رفتند، عمار ملاکی برای حق بودن شده بود، نیاز کنونی جامعه اسلامی وجود افرادی مانند عمار است.

حجت‌الاسلام شیخی‌عزیزی گفت: یکی از خسارت‌هایی که در کشور وجود دارد این است که برخی از رجال و سیاسیون ما با اینکه حق را تشخیص می‌دهند اما متفعت‌طلب می‌شوند محافظه‌کارانه عمل می‌کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز بسیج دانشجویی افزود: روز دوشنبه هشتم آبان سالروز شهادت حسین فهمیده است و از این‌رو این روز را بسیج دانشجویی نامیدند.

خطیب‌جمعه لاله‌آباد یادآور شد: ما نباید جوانان و نوجوانان خود را رها کنیم، باید به فکرشان باشیم اما متاسفانه مسئولان آنها را رها کردند در صورتی که بخشی از تربیت نسل جوان در جامعه است.

وی ادامه داد: بخش اعظمی از شهدای دوران دفاع‌مقدس ما را همین دانش‌‌آموزان نوجوانان تشکیل داده‌اند.

شیخی‌عزیزی با اشاره به تصویب‌ تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: این روزها و پس از تصویب تحریم‌های مادر بازهم تحریم‌‌های جدید علیه ایران تصویب شد و مسئولان آمریکا بدون توجه به توافق برجام هر روز اقداماتی علیه ایران انجام می‌دهند.

وی افزود: برجام برای آمریکا تنها مجسمه‌ای برای تماشاست در صورتی که در داخل مسئولان آن را درخت گلابی می‌دانستند، برجامدرخت گلابی نبود، از درخت برجام تنها شاخه‌های شکسته‌اش در دست مسئولان باقی ماند.

امام‌جمعه لاله‌آباد تاکید کرد: من به مسئولان پیشنهاد می‌کنم که یک بار هم شده است با صداقت با ملت مواجه شوند، مسئولان اگر  در مسئله برجام اشتباهی کردند از مردم  عذرخواهی کنند، واقعیت‌ها را بگویند ما امیدواریم که  مسئولان حقایق را کتمان نکنند.

وی در پایان با اشاره به شهادت اما‌م‌حسن(ع) گفت: امام‌حسن(ع) امام مظلوم ما است،این امام هم قبل از شهادت و هم پس از شهادت مظلوم واقع شدند،  امروز باید به یاد این امام به یاری مظلومان برسیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.