امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81330
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 25 فروردین 1397 - 11:51 | | ارسال توسط :

استاندار مدیران اقتصادی بی‌اثر را تغییر دهد

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر مدیران ناکارآمد و بی تاثیر استان شد.

به گزارش بابل نوین،علی محمد شاعری امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه بهشهر اظهار کرد: استکبار جهانی قصد شومی دارد و به دنبال پیاده سازی نقشه های شوم خود در منطقه است و لازم است با هوشیاری کامل در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه حقوق بشر، برجام، موشک های بالستیک و… تنها بهانه ای برای ادامه حضور و فعالیت های آمریکا و اسرائیل در منطقه است ادامه داد: ولیعهد جوان و بی تجربه عربستان با حمایت استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه و آشوب علیه ایران است.

شاعری افزود: امسال سالی حساس برای کشور ایران است چراکه دشمنان در پی ایجاد فضای روانی منفی برای مردم هستند و افزایش غیرمنطقی قیمت ارز و دلار از علائم آغاز این جنگ روانی است.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه اظهار کرد: اعتراض شدید نمایندگان مجلس به رییس کل بانک مرکزی نشانه توجه نمایندگان به اوضاع داخلی کشور است و سوء مدیریت های برخی مسوولان دامنگیر نظام شده و اگر به امور به درستی مدیریت نشود تبعات منفی زیادی برجا خواهد گذاشت.

شاعری بیان کرد: همه مسوولان از وزیر گرفته تا پایین ترین رده های مدیریتی باید احساس مسوولیت داشته باشند چراکه دشمنان منتظر کوچک ترین اشتباه و فرصت هستند تا به نظام و انقلاب فشار وارد کنند.

وی افزود: نیروهای انقلابی هرگز اجازه نمی دهند مسوولی بدون تدبیر و مدیریت بر صندلی مدیریت تکیه بزند در حالیکه نه پاسخگویی دارد و نه تدبیری برای حل مشکلات.

شاعری با بیان اینکه به دلیل چالش های موجود استیضاح وزرا شکل گرفت و نمایندگان مجلس هیچگاه اجازه نمی دهند بی تدبیری و بی مسوولیتی در جامعه شایع شود، گفت: صداوسیما در ایام نوروز به فرهنگ مازندران توهین کرد که این توهین به هیچ وجه قابل توجیه نیست و مازندران دیار علویان و سرزمین فرهنگ و هنر و ایمان است و بزرگان استان باید مراقب باشند و اجازه توهین به مردم و فرهنگ مازندران را ندهند.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من به سهم خودم هرجا تنبلی و کوتاهی از مسوولین ببینم تذکر می دهم و آن را رسانه ای خواهم کرد، ادامه داد: این مملکت جای مدیران ناکارآمد نیست و مدیران ارشد استان به دنبال ایجاد تغییرات مثبت برای بهبود اوضاع در استان باشند و زمان در حال گذر است و شرایط حساسی پیش رو داریم.

شاعری اظهار کرد: وام اشتغال روستایی روند جذب مناسبی ندارد و لازم است مدیریت بهتر و کارامدتری برای جذب این تسهیلات کم بهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: استاندار و فرماندار مسوول توسعه و پیشرفت استان و شهرستان هستند و نباید اجازه دهند با بی مدیریتی و سوءتدبیر برخی مدیران، مردم دچار مشکل شوند زیرا هرجا مدیر لایق داریم روند اجرای امور مثبت و قابل قبول است.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استاندار باید مدیران اقتصادی که در طول چهارسال هیچ اثر مثبتی نداشتند را تغییر دهد و به دنبال ایجاد تحول در استان باشد و نمایندگان مجلس از تغییرات مثبت برای بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی استان توسط استاندار حمایت می کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.