امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63638
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 23 مرداد 1396 - 19:47 | | ارسال توسط :

استان‌های مرزی رابطه خاصی با نیروهای مسلح دارند

به گزارش بابل نوین، امیر سرتیپ حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی در تشریح جزئیات جلسه‌هایی که با فراکسیون‌های مختلف مجلس داشته است، گفت: ما امروز توفیق حضور در ۴ کمیسیون و یک فراکسیون مجلس شورای اسلامی را داشتیم. وی افزود: وزارت دفاع بسیاری از اقداماتی که وزارتخانه‌های مختلف بر عهده دارند را پشتیبانی می‌کند و […]

به گزارش بابل نوین، امیر سرتیپ حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی در تشریح جزئیات جلسه‌هایی که با فراکسیون‌های مختلف مجلس داشته است، گفت: ما امروز توفیق حضور در ۴ کمیسیون و یک فراکسیون مجلس شورای اسلامی را داشتیم.

وی افزود: وزارت دفاع بسیاری از اقداماتی که وزارتخانه‌های مختلف بر عهده دارند را پشتیبانی می‌کند و در قالب نیروهای مسلح خدمات ارائه می‌دهد به همین دلیل با کمیسیون‌های مختلف ارتباط کاری مستقیم داریم.

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: امروز با کمیسیون انرژی، صنایع، آموزش و اجتماعی صحبت کردیم دغدغه‌های نمایندگان را شنیدیم و مواردی که در برنامه پیش‌بینی کرده‌ بودیم را مطرح کردیم.

حاتمی تصریح کرد: هم اکنون فضای خیلی خوبی حاکم است و همه آمادگی داشتند تا از مجموعه برنامه‌هایی که برای پشتیبانی نیروهای مسلح فراهم شده حمایت کنند.

وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی خاطر نشان کرد: همچنین در فراکسیون غرب کشور حضور یافتم با توجه به اینکه مدتی در غرب کشور و در استان‌های کرمانشاه و ایلام خدمت کردم در این جمع حاضر شدم، مضاف بر اینکه استان‌های مرزی رابطه خاصی با نیروهای مسلح دارند و در واقع مرزداران واقعی مرزنشینان هستند، ما در آن جا متعهد شدیم در مراحل مختلف بتوانیم برای امنیت پایدار در مرزها کمک کنیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.