امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 29565
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, گالری عکس, گزارش تصویری, ورزشی تاریخ انتشار : 24 شهریور 1395 - 16:43 | | ارسال توسط :

استقبال مردم بابل از قهرمان مسابقات پیشکسوتان کیک بوکسینگ جهان

محمدعلی مهرآیی قهرمان کیک‌بوکسینگ پیشکسوتان جهان با استقبال خوب بابلی‌ها وارد این شهر شد.

ostad-mehraii95-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c

به گزارش بابل نوین، در پی ورود محمدعلی مهرایی قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ جهان به شهرستان بابل مراسم استقبالی از سوی علاقه‌مندان به این رشته ورزشی و ورزشکاران در سالن سرپوشیده مجتمع آزادی بابل برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آرزو مقدوری مسئول کمیته بانوان کیک بوکسینگ مازندران، عضو شورای داوری فدراسیون و همسر این قهرمان با تشکر از حاضرین خواستار حمایت‌های بیشتر مسئولان شهرستان از قهرمانان ملی شد.

در ادامه مرمر فیروزپور رئیس شورای اسلامی شهر بابل با تشکر از زحمات قهرمان مهرایی گفت: قهرمانی ابتدا در خانواده‌ها شکل می‌گیرد و سپس به عرصه جامعه ورود می‌کند و قهرمان‌پروری از سوی بانوان در خانواده بابلی چیزی است که به وفور دیده می‌شود.

در پایان این مراسم استاد محمدعلی مهرایی قهرمان کیک بوکسینگ جهان با تشکر از همسر خود که زمینه لازم در خانواده را به وجود آورده است گفت: خوشحالم آرامشی که در خانواده دارم در مسیر قهرمانی‌های بنده موثر بوده است و امیدوارم شاگردانم هم در این مسیر قهرمانی موفق باشند.

به گزارش بابل نوین استاد محمدعلی مهرایی نایب رییس کیک بوکسینگ و مسوول آموزش wko جمهوری اسلامی ایران در مسابقات پیشکسوتان هنرهای رزمی جهان در کشور آلمان جهان به مقام قهرمانی دست یافت.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.