امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 28471
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, سخن سردبیر, علم و سلامت, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 14 مرداد 1395 - 14:18 | | ارسال توسط :

استقبال و تقدیر از بانوی نقره‌ای المپیاد جهانی شیمی + تصاویر

بانوی محجبه بابلی و دارنده مدال نقره المپیاد علمی جهانی شیمی با استقبال و قدرشناسی خوب مردم و مسئولان مواجه شد.

زهرا اکبری اصلی نقره المپیاد

به گزارش بابل نوین، زهرا کاظمی بانوی قهرمان علمی المپیاد جهانی شیمی با استقبال مسئولان و شهروندان بابلی وارد این شهر شد.

در این مراسم استقبال که از ساعت ۱۱ صبح در ابتدای ورودی شهر آغاز و با اهدای دسته‌های گل و تبریکات مسئولان شهری همراه شد جمع حاضر به همراه دیگر مسئولان و مردم بابل به سالن همایش‌های مدرسه پورنگ عزیمت و در آیین تجلیل از این قهرمان علمی شرکت کردند.

در این مراسم همت احمدی رییس آموزش و پرورش بابل با اشاره به افتخار آفرینی این بانوی بابلی، حجاب و متانت این دانش اموز دختر بابلی را تحسین کرد و از نشانه های دانش آموز ایرانی اسلامی دانست که هم در عرصه علمی توانمند و هم در عرصه اجتماعی با رعایت شئونات اسلامی می تواند سرمشق نوجوانان و جوانان ما باشد.

در ادامه زهرا کاظمی دانش آموز نخبه بابلی با تشکر از حاضرین که در مراسم استقبال حضور داشتند اظهار کرد: خوشحالم که توانستم برای ایران اسلامی کاری هر چند کوچک و ناچیز انجام دهم و در کنار تحصیل به دنبال این بودم که به نوجوانان و جوانان این مطلب را بگویم که می‌توان برای کشور و جامعه در هر شرایط سنی بود کاری انجام داد و امروز از این بابت خوشحالم.

گفتنی است ایران اسلامی در این مسابقات چهار نماینده داشت که دو نماینده از تهران، یک نماینده از اصفهان و خانم زهرا کاظمی تنها نماینده مازندرانی این مسابقات بود که توانست مدال نقره المپیاد علمی جهانی شیمی امسال را در کشور گرجستان کسب و اولین دختر بابلی باشد که در المپیادهای علمی جهانی مدال کسب کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.