امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62607
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 09 مرداد 1396 - 11:20 | | ارسال توسط :

اصولگرایان برای وحدت و انسجام هرچه بیشتر بکوشند

به گزارش بابل نوین، سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره بازسازی جریان اصولگرا اظهار داشت: اگر قرار باشد که درباره جریان اصولگرایی آسیب شناسی صورت پذیرد لازم است که اشخاصی آشنا به نظریه سازی، گفتمان و مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی این جریان رو مورد بررسی قرار دهند.   وی با تاکید […]

به گزارش بابل نوین، سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره بازسازی جریان اصولگرا اظهار داشت: اگر قرار باشد که درباره جریان اصولگرایی آسیب شناسی صورت پذیرد لازم است که اشخاصی آشنا به نظریه سازی، گفتمان و مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی این جریان رو مورد بررسی قرار دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه لازم است که یک کانون متشکل از اندیشمندان اصولگرا تشکیل و برای وحدت و انسجام جناح اصولگرا تدابیری در نظر گرفته شود، بیان کرد: وقتی در یک جناح ساختاری طراحی می‌شود باید جوانب آن نیز در نظر گرفته شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تشکیل تشکل هایی مانند جمنا تاکید کرد: چنین تشکل‌هایی باید به گونه ای باشند که تمامی اصولگرایان را زیر چتر خود بگیرند. اصولگرایان باید برای وحدت و انسجام هرچه بیشتر بکوشند نه این که عده ای محدود از این جناح جبهه ای تشکیل دهند و بدون مشورت با سایر اعضا برای آن شورای مرکزی نیز مشخص کنند.

سجادی با اشاره به آینده روشن جریان اصولگرا در پایان خاطر نشان کرد: جوهره اصولگرایی همان جوهره جمهوری اسلامی است و این جریان برخاسته از متن نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما لازم است که اصولگرایان در گفتمان و ادبیات خود تجدید نظر کرده و شیوه مردم پسندی را به کار گیرند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.