امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61961
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 01 مرداد 1396 - 13:12 | | ارسال توسط :

اعتراف دیرهنگام روحانی و ظریف مشکلی حل نمی‌کند

به گزارش بابل نوین، نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در حال حاضر اذعان می‌کنند که آمریکا بدعهد است، مشکلات امروز ایران را حل نمی‌کند. حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در خصوص مواضع وزیر امور خارجه و رئیس‌جمهور ایران علیه بدعهدی آمریکا اظهار کرد: وزیر […]

به گزارش بابل نوین، نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در حال حاضر اذعان می‌کنند که آمریکا بدعهد است، مشکلات امروز ایران را حل نمی‌کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در خصوص مواضع وزیر امور خارجه و رئیس‌جمهور ایران علیه بدعهدی آمریکا اظهار کرد: وزیر امور خارجه ایران هم به درون خودش که مراجعه می‌کند می‌بینند که آمریکا بدعهد، پیمان‌شکن، غیرقابل اعتماد، سلطه‌گر و زورگو است و محمدجواد ظریف خودش هم به خوبی این مسأله را می‌داند.

وی با بیان اینکه مواضع محمدجواد ظریف در جواب این صفت‌های بد آمریکاست، افزود: به طور مثال وزیر امور خارجه ایران اخیراً در یکی از کشورهای خارجی موضع خوبی در این رابطه گرفت اما اگر که همان مواضع انقلابی و درآمد بر دیدگاه امام خمینی (ره) بیان کرده و هم‌چنین آن را تا به حال دنبال می‌کرد؛ قطعاً تا به حال مشکلات تحریم و دیگر مسائل ناشی از آن را در کشور نداشتیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از عقب‌نشینی‌هایی که توسط رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان صورت گرفت، باعث تشدید تحریم‌ها و سختی برای ملت ایران شد.

وی تأکید کرد: طرفدار راحتی و گشایش برای ملت ایران هستیم، اگر وزیر امور خارجه و رئیس‌جمهورمان هم طرفدار گشایش، راحتی و زندگی خوب مردم ایران است باید به خاطر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با آمریکایی‌ها رفتار کنند تا آنها هم از رفتارهایشان عقب‌نشینی داشته باشند.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: اگر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در حال حاضر اذعان می‌کنند که آمریکا بدعهد است، مشکلات امروز ایران را حل نمی‌کند./م

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.