امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67647
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 23 مهر 1396 - 9:26 | | ارسال توسط :

اعزام خادمان اربعین حسینی از مازندران در پنج نوبت

به گزارش بابل نوین، محمدحسین طبرستانی دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران به اعزام نخستین کاروان خادمان زائران اربعین صبح امروز از ساری به کربلا اشاره کرد و گفت: استقرار نخستین گروه از اعضای ستاد در شهر کربلای معلی برای تدارک و آماده سازی موکب فاطمه الزهرا (س) مازندران آغاز شده است. وی با بیان […]

به گزارش بابل نوین، محمدحسین طبرستانی دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران به اعزام نخستین کاروان خادمان زائران اربعین صبح امروز از ساری به کربلا اشاره کرد و گفت: استقرار نخستین گروه از اعضای ستاد در شهر کربلای معلی برای تدارک و آماده سازی موکب فاطمه الزهرا (س) مازندران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه خادمان اربعین حسینی در پنج نوبت به عراق اعزام می‌شوند، افزود: اعزام ۳۰۰ خادم امسال از سوی این ستاد انجام می‌شود که ۴۰ نفر از خادمان را بانوان تشکیل می‌دهند.

دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران با بیان اینکه درمانگاه موقت امام سجاد (ع) برای سومین سال متوالی در محل موکب فاطمه الزهرا (س) برپا شده است، گفت: امسال ۲۵ نفر خادم درمانی در این درمانگاه خدمت می‌کنند.

طبرستانی با اشاره به ساخت سرویس‌های بهداشتی سیار از سوی معاونت عملیات این ستاد برای انتقال به کربلا در جهت رفاه زائران، افزود:با توجه به مشکلات شهر کربلا در ایام اربعین، برخی از امکانات در جهت کیفی بخشی به خدمات و افزایش سطح پذیرش بیشتر از گذشته می‌شود.

دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران گفت: حسینیه موقت شهید حججی برای برپایی مراسم‌های مذهبی و مراسم نماز جماعت زائران حسینی امسال در محل موکب فاطمه الزهرا (س) در شهر کربلا برپا می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.