امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63371
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 21 مرداد 1396 - 13:04 | | ارسال توسط :

اعزام ۳۲ هزار زائر خانه خدا

به گزارش بابل نوین، ۳۲ هزار و ۵۵۳ زائر خانه خدا با ۱۲۴ پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و هواپیمایی سعودی به جده و مدینه منوره اعزام شدند. عملیات اعزام زائران در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم اعزام‌های حج تمتع ۹۶ با انجام ۴۰ پرواز و اعزام ده‌ هزار و ۷۷۴ زائر از فرودگاه‌های امام […]

به گزارش بابل نوین، ۳۲ هزار و ۵۵۳ زائر خانه خدا با ۱۲۴ پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و هواپیمایی سعودی به جده و مدینه منوره اعزام شدند.

عملیات اعزام زائران در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم اعزام‌های حج تمتع ۹۶ با انجام ۴۰ پرواز و اعزام ده‌ هزار و ۷۷۴ زائر از فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، مشهد، اصفهان، شیراز، رشت و کرمان به مقصد جده و مدینه منوره به پایان رسید.

۲۶ مورد از اعزام‌های این سه روز به مقصد جده و ۱۴ پرواز به سمت مدینه منوره بود که ۸ پرواز توسط شرکت سعودی و ۳۲ پرواز هم توسط ایران‌ایر انجام شد.

در روز یازدهم اعزام‌های تمتع ۹۶، سیزده پرواز انجام شد که ۴ مورد آن به مقصد جده و ۹ پرواز هم به سمت مدینه منوره صورت گرفت و سهم شرکت سعودی دو پرواز به سمت مدینه و شرکت ایران‌ایر ۱۱ پرواز به جده و مدینه منوره بود که در این روز فرودگاه رشت با انجام یک پرواز وارد چرخه اعزام‌ها شد.

روز دوازدهم اعزام‌ها نیز با ۱۲ پرواز همراه بود که ۳ مورد آن توسط شرکت سعودی و سایر پروازها توسط ایران‌ایر صورت گرفت و همگی آنها به مقصد جده انجام شد.

روز سیزدهم اعزام زائران تمتع ۹۶ با انجام ۱۵ پرواز، روز پرکاری برای فرودگاه‌های کشور بود. ۴ مورد از اعزام‌های این روز به مقصد مدینه منوره و سایر پروازها به مقصد جده انجام شد. ۳ مورد از پروازهای روز سیزدهم توسط شرکت سعودی و سایرپروازها توسط شرکت ایران‌ایر صورت پذیرفت.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.