امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52323
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 01 فروردین 1396 - 12:35 | | ارسال توسط :

اعزام ۴ هزار و ۸۰۰ بانوی مازندران به راهیان نور

۴ هزار و ۸۰۰ بانوی مازندرانی تا 29 اسفند 95 به راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش بابل نوین، رخشنده مسئول سازمان بسیج خواهران جامعه زنان مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه حضور زائران در مناطق جنگی در قالب راهیان نور موجب احیای روحیه شهادت طلبی می شود گفت : ۱۰ هزار نفر از خواهران استان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی آمار خواهران اعزامی به راهیان نور را تا ۲۹ اسفند ، ۴ هزارو ۸۰۰ نفر اعلام کرد افزود : از این تعداد ۹۰ نفر از خواهران به عنوان خادم الشهدا به اردوگاه های مازندران اعزام شدند و طبق برنامه ریزی های انجام شده امید است که تا پایان این دوره از اعزام ها ۱۰ هزار نفر از خواهران استان به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران گفت: برنامه های فرهنگی ویژه زائر اولی ها نیز اجرا شد و برای اثرگذاری اردوهای راهیان نور برنامه های متنوعی انجام شود تا زائران هنگام برگشت از اردوی راهیان نور هم بتوانند حال و هوای معنوی سرزمین نور را با خود داشته باشند.

رخشنده افزود: مهم ترین برنامه های انجام شده برای کاروان های راهیان نور نرم افزاری بوده و شامل بسته های فرهنگی که حاوی بسته های معرفی شهدای شهرستان برای هر کاروان و نیز شهدای شاخص کشوری بود٬ که در اختیار زائران قرار گرفت .

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.