امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76037
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 13 دی 1396 - 21:34 | | ارسال توسط :

اغتشاش‌گران نگران مطالبات مردم نیستند

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این اغتشاشات از بطن جامعه‌‌ و دغدغه‌هایی که مردم پیگیر آن هستند آغاز نشده است‌‌ و اغتشاش‌گران نگران مطالبات مردم نیستند.

به گزارش بابل نوین، حسین نیازآذری طی گفت‌‌و گویی اظهار کرد: مطالبات مردم باید از مجاری قانونی پیگیری شود، این حق مردم است‌ و مسئولان ذی‌ربط نیز موظف هستند نسبت به مطالبات‌ و خواسته مردم پاسخ‌گو باشند.

وی افزود: اما با توجه به شرایط اخیرو اغتشاشاتی که در کشور انجام شد در می‌یابیم که این اقدامات از سوی افرادی غیر از مردم‌ و از جای دیگری هدایت‌و تغذیه می‌شود، در واقع دیگر نمی‌توان این را اعتراضات مردمی نامید.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: این اغتشاشات از بطن جامعه و دغدغه‌هایی که مردم پیگیر آن هستند آغاز نشده است و اغتشاش‌گران نگران مطالبات مردم نیستند زیرا نهادهای رسمی برای شنیدن صدای مردم موظفند و مردم خواسته‌های خود را در نهادهایی چون مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهند کرد نه در کف خیابان‌ها.

نیازآذری تصریح کرد: به عنوان مثال در خصوص مسئله حقوق بازنشستگان فولاد، ما نمایندگان وظیفه خود می‌دانستیم و در مجلس شورای اسلامی پیگیری کردیم، خوشبختانه این موضوع حل شد، این نکته مهم است که مسئولان باید در حد توان و امکانات خویش پاسخگوی مردم باشند.

وی ضمن محکوم کردن اغتشاشات، گفت: در شرایط کنونی از خارج کشور اغتشاشات را هدایت می‌کنند و می‌خواهند اعتراضات مردمی را موضوعی سیاسی جلوه دهند، به‌ویژه سلطنت‌طلبان که با حکومت عناد دارند.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی، مردم را به آرامش دعوت کرد و افزود: مردم شریف ایران باید مراقب باشند و به اغتشاش‌گران اجازه عرض‌اندام ندهند، شیوه‌ای که اغتشاش‌گران در پیش گرفتند درست نیست و کسی آن را تایید نمی‌کند، تخریب، آتش زدن اموال عمومی و هنجارشکنی در شان و تراز ملت و جمهوری اسلامی ایران نیست.

این نماینده مجلس در پایان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران همواره برای مردم احترام ویژه‌ای قائل بوده و مردم نیز در سایه ایستادگی خود شانیت و منزلت نظام اسلامی را حفظ کردند که جای قدردانی و تشکر دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.