امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1391
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 11 اسفند 1393 - 17:43 | | ارسال توسط :

افتتاح دومین نمایشگاه گل و گیاه شمال کشور در بابل

دومین نمایشگاه گل و گیاه شمال کشور با حضور شهردار ، امام جمعه محترم شهربابل ، اعضای شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین  شهرستان بابل در مصلی این شهر آغاز شد.  در این مراسم مهندس عسکری شهردار بابل ضمن خیر مقدم به حاضرین  با اشاره به افتتاح  دومین نمایشگاه گل و گیاه در شهربابل گفت […]

دومین نمایشگاه گل و گیاه شمال کشور با حضور شهردار ، امام جمعه محترم شهربابل ، اعضای شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین  شهرستان بابل در مصلی این شهر آغاز شد.

 در این مراسم مهندس عسکری شهردار بابل ضمن خیر مقدم به حاضرین  با اشاره به افتتاح  دومین نمایشگاه گل و گیاه در شهربابل گفت : خوشحالیم که افتخار برگزاری این نمایشگاه با شکوه را برای دومین سال متوالی با حمایت شورای شهر در شهرزیبای بهارنارنج داریم. پس از برپایی اولین نمایشگاه گل و گیاه و استقبال و اعلام رضایت شهروندان از آن در سال گذشته، انگیزه شهرداری و سازمان پارکها برای استمرار برپایی این نمایشگاه دوچندان شد و با همکاری شورای اسلامی شهر  بر آن شدیم تا در سال جاری با بهره مندی از جلوه های جدیدتر و شکوه بیشتر، همچنین ارائه آیتمهای متعددتری پذیرای شهروندان باشیم.

 وی افزود: این نمایشگاه که با مساحتی حدود ۵ هزار مترمربع و با بیش از ۷۰ غرفه که تعداد غرفه ها نسبت به سال گذشته دو برابر شده ، با حضور تولیدکنندگان تخصصی از اقصی نقاط کشور دایر شده و همچنین برنامه های جنبی فرهنگی ، آموزشی و ترویجی برای توسعه و بهبود فضای سبز شهری پیش بینی شده است. در سال قبل بیش  از ۷ هزار نفر از نمایشگاه گل و گیاه بازدید و رضایت خود را از برگزاری چنین نمایشگاهی اعلام کردند که امیدواریم امسال تعداد بازدید کنندگان محترم افزایش یابد.

ایشان همچنین عنوان نمودند : درطول مدت ۵ سال مدیریت اینجانب، تشویق و حمایت مردم اراده بنده را برای برگزاری نمایشگاهی و جشنواره های این چنینی بیشتر می کند که جا دارد در اینجا از همکاری معاونتها، مدیرعامل و کارکنان و کارگران زحمتکش سازمان پارکها و فضای سبز برای برگزاری این رویداد بزرگ در شهرمان تشکر و قدردانی کنیم.

در ادامه افزودند: امروزه با توجه به آلودگی های محیطی و توجه بیشتر مردم به سلامت خانوادگی گل و گیاه یکی از محصولات مورد نیاز در سبد زندگی مردم قرار گرفته است هدف ما نیز از برگزاری این نمایشگاه دراسفند ماه هرسال، علاوه بر ایجاد روحیه شاد و پرنشاط برای مردم، سهولت تهیه گل و گیاه، آموزش  روشهای احیاء و نگهداری فضای سبز و ترویج فرهنگ استفاده از گلهای آپارتمانی بوده است. این نمایشگاه فرصت مناسبی بوده که شهروندان با عملکرد شهرداری بابل در راستای توسعه سرانه فضای سبز شهری و سایر اقدامات انجام شده توسط سازمان پارک‌ ها و فضای سبز در زمینه کاشت، احیا و نگهداری فضای سبز آشنا شده و راهکارهای پیشنهادی خود را برای ارائه خدمات بهتر به این سازمان ارائه کنند .

مهندس عسکری در ادامه عنوان داشتند : به اعتقاد این جانب شهرداری و تمام ارگانهای خدمت رسان  باید به نیازهای روحی شهروندان توجه خاص داشته باشند که شهرداری و شورا دراین راستا اقدام به برگزاری جشنوارهها و نمایشگاهها متعدد نموده که با اقبال عمومی همراه بوده است .

 و همچنین افزود : همه ما می دانیم شهر بابل از قدیم در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی ، علمی و همچنین توسعه و آبادانی پیشتاز بوده و ما در کنار برنامه ریزی های بسیار جامع در زمینه امور فرهنگی، طرح ها وپروژه های بزرگی در بخش عمرانی و زیباسازی شهری انجام داده ایم .

ایشان افزودند : به اعتقاد اینجانب با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های زیاد شهر بابل،  اگر از همدلی و مشارکت همه جانبه شهروندان فرهیخته بابلی برخوردار باشیم ان شاا… می توانیم بر تمامی مشکلات فائق آییم و بزودی شاهد شهری زیبا و توسعه یافته به دور از هرگونه مشکلات اجتماعی و فرهنگی باشیم. بر خود لازم می دانیم که از شما شهروندان عزیز بابلی که با مشارکت و همکاری صمیمانه و همچنین با صبر و شکیبایی یاور همیشگی ما در انجام امور عمرانی و توسعه شهری هستید تشکر و قدردانی کنم.

در پایان ایشان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل شهرداری ، سازمانها و مخصوصا سازمان پارکها و فضای سبز و همچنین حمایتهای دلسوزانه اعضای محترم شورای اسلامی شهر بابل تقدیر و تشکر نمودند .

در ادامه این مراسم حجه السلام و المسلمین روحانی امام جمعه بابل طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اظهار نمودند شهرداری در هفته گذشته در همایش گل های معنوی این شهرستان (یادواره شهدا) نقش بسیارمهمی داشته که جا دارد از همین جا از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل زحمت کش تقدیر و تشکر کنم و در پایان یادآور شدند نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته بسیار پرشکوه برگزار و ان شاا.. ادامه یابد .

و همچنین دکتر حسن نتاج عضو کمیسیون فضای سبز شورای اسلامی شهر در ادامه این مراسم  با قدردانی از ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و سازمان پارکها و پرسنل زحمتکش این سازمان و شهرداری که چنین فضای خوبی را ایجاد کردند و امیدوارشدند که در سالهای آتی این نمایشگاه با شکوه هرچه بیشتر برگزار گردد .

مهندس خسروانی مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز نیز در سخنانی ضمن تشکر از شهردار و اعضای محترم شورای شهر و همه همکاران ، ازهمه کسانی که در برپایی نمایشگاه نقش تاثیرگذاری داشتند قدردانی  نمودند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.