امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 86873
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 07 شهریور 1398 - 21:33 | | ارسال توسط :

افتتاح پروژه‌های ویژه هفته دولت در بابل

همزمان با هفته دولت، تور افتتاح و بازدید از پروژه‌های شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، در آستانه سالروز شهادت باهنر و رجایی و همزمان با فرارسیدن هفته دولت، تور افتتاح و بازدید از چند پروژه‌ در روستاهای اطراف شهرستان بابل انجام شد.

در ابتدای این تور، خانه بهداشت روستای زعفران‌کلا با حضور طالبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران، ولی‌زاده‌بورا فرمانداره ویژه شهرستان بابل با مساحت ۱۲۰ متر مربع و هزینه تقریبی ۲۸۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

ادامه این تور با بهره‌برداری از طرح هادی روستای گردرودبار در بخش بندپی‌شرقی، آسفالت روستای بیجی‌کلا لاله‌آباد، افتتاح کارخانه شالیکوبی صمد براری در گله‌محله و چاپخانه موسوی در مرزبال همراه بود.

طالبی و ولی‌زاده‌بورا به همراه حجت‌الاسلام شیخی‌عزیزی امام‌جمعه لاله‌آباد، ساختمان دهیاری این بخش به متراژ ۲۶۰ متر مربع و هزینه ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رساندند.

گفتنی‌است این برنامه با افتتاح بزرگترین مجتمع نگهداری کودکان بی‌سرپرست بابل و حضور قبادی‌دانا معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور به پایان رسید.

عکاسان خبری: سوده عباسیاننگین نصیرایی

تنظیم خبر: سمانه صالح‌طبری

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.