امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55760
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1396 - 10:56 | | ارسال توسط :

افزایش ارتقای ایمنی شناورهای مسافری در سال جاری /پایش الکترونیکی تمامی آبراهای قابل کشتیرانی کشور

به گزارش بابل نوین،نادر پسنده با اشاره به اینکه توسعه گردشگری دریایی ایمن یکی از اهداف مهم این سازمان به شمار می‌رود، گفت: گردشگری ایمن دریایی و ارتقای ایمنی شناورهای مسافری و تفریحی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه به شمار می‌رود. مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی اظهار داشت: تقویت توان […]

به گزارش بابل نوین،نادر پسنده با اشاره به اینکه توسعه گردشگری دریایی ایمن یکی از اهداف مهم این سازمان به شمار می‌رود، گفت: گردشگری ایمن دریایی و ارتقای ایمنی شناورهای مسافری و تفریحی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه به شمار می‌رود.

مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی اظهار داشت: تقویت توان علمی کارشناسان دریایی یکی از الزمات مهم در حوزه دریایی به شمار می‌رود که از طریق برگزاری مستمر دوره‌های آموزش تخصصی و عملی با اساتید داخلی و خارجی محقق می‌گردد.
پسنده تصریح کرد: کنترل و پایش الکترونیکی تمامی آبراه‌های قابل کشتیرانی کشور و توسعه کیفیت خدمات دریایی به کشتی‌ها در بنادر از لحاظ فنی و تجهیزات و فرآیندهای کاری در دستور کار برنامه های امسال به شمار می‌رود.
 وی یادآور شد: در ایام نوروز ۶۹ فروند کشتی مسافری با ۸۸۲۰ صندلی و ۵۳ فروند لندینگ کرافت با ظرفیت حمل ۲۰۰۰ خودرو نیز به مسافران خدمات ارایه کردند.
مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی  در خصوص ارتقای ایمنی دریا گفت:  امسال ارتقای ایمنی در دریا با ایجاد شناورهای ایمن‌تر مطابق با استانداردهای بین المللی خواهیم داشت و انجام بیش از ۵ میلیون نفرسفر دریایی بدون سانحه در این ایام نشانگر موثر بودن این اقدامات است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.