امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69325
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 14 آبان 1396 - 8:54 | | ارسال توسط :

افزایش اقتصاد محلی و بومی مازندران با رونق گردشگری

به گزارش بابل نوین، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: گردشگران خارجی زیادی از اقامتگاه‌های بومی و محلی مازندران امسال دیدن کردند که نشان می‌ دهد افزایش رونق گردشگری با تقویت اقتصاد محلی و بومی امکان پذیر است. وی افزود: در مازندران ۵۱ هزار و ۷۷۵ گردشگر خارجی ۶ […]

به گزارش بابل نوین، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: گردشگران خارجی زیادی از اقامتگاه‌های بومی و محلی مازندران امسال دیدن کردند که نشان می‌ دهد افزایش رونق گردشگری با تقویت اقتصاد محلی و بومی امکان پذیر است.

وی افزود: در مازندران ۵۱ هزار و ۷۷۵ گردشگر خارجی ۶ ماهه نخست امسال اقامت شبانه داشتند که حدود ۵۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشتیم.

بزرگ نیا با بیان اینکه چالوس، کلاردشت و رامسر به ترتیب بیشترین تعداد گردشگر خارجی را به خود اختصاص دادند، گفت:: گردشگران خارجی بیشتر از کشور‌های ژاپن، مالزی، ایتالیا، فیلیپین، آلمان، لبنان، آلمان، کره، قبرس، فرانسه، سوئد، روسیه و عراق وارد استان شدند.

مازندران دارای ۲ هزار و ۸۰۰ اثر شناسایی شده است که تاکنون ۷۰۰ اثر تاریخی، ۴۰ اثر معنوی، ۲۰ اثر طبیعی و یک اثر جهانی به ثبت رسیده که از نظر فرهنگی و تاریخی این خطه از شمال کشور را غنی کرده است.

منبع:باشکاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.